Surfe .be - خدمات تبلیغاتی چاشنی و افزودنی، خرید ادویه و چاشنی خارجی از بنک مارکت - manjilnews.ir

چاشنی و افزودنی، خرید ادویه و چاشنی خارجی از بنک مارکت

فناوری تاریخ انتشار: 03/01/09 بدون نظر   243 بازدید

اندازه فونت    
چاشنی و افزودنی، خرید ادویه و چاشنی خارجی از بنک مارکت

 

استفاده از چاشنی و ادویه، بهترین گزینه برای بهبود طعم غذاها و ایجاد طعم‌های متفاوت است. به‌همین دلیل خرید چاشنی و افزودنی، یکی از ساده‌ ترین راه‌ ها برای خوشمزه تر کردن غذاهاست. با خرید ادویه و چاشنی، می‌‌توانید غذاهای معمولی و تکراری را به غذاهایی متفاوت و لذیذ تبدیل کنید.

چاشنی و افزودنی غذا چیست؟

همه ما چاشنی‌ ها را به عنوان طعم دهنده و موادی برای بهتر شدن بافت غذا استفاده می‌کنیم. درصورتی که با خرید چاشنی و افزودنی فوایدی مانند بهبود هضم غذا،  تعدیل طبع غذا و تنظیم کننده ph هم نصیبتان می‌شود. افزودنی‌های غذایی در گروه‌های مختلفی نظیر شیرین کننده‌ها، اسیدهای و رنگ‌های خوراکی دسته‌بندی می‌شوند.

چاشنی‌ها نیز شامل ادویه‌های آسیاب شده‌ای هستند که برای هر خوراکی اختصاصی‌اند. برخی از این ادویه‌ ها در زمان پخت و برخی پس از پخت غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید ادویه و چاشنی مناسب با نوع غذا، خوراک شما را سالم‌تر و خوشمزه‌تر خواهد کرد.

انواع ادویه و چاشنی غذا در بازار

برای خرید چاشنی و افزودنی اولین چیزی که باید مدنظر بگیرید، تناسب نوع ادویه و غذاست. برخی از ادویه‌ها و چاشنی‌ها مانند زردچوبه به‌دلیل کاربرد وسیعی که در بسیاری از غذاها دارند، به‌عنوان ادویه‌های پرمصرف شناخته می‌شوند. این ادویه ها عبارتند از:

پودر پاپریکا

این ادویه، همان فلفل آسیاب شده است که طعم و عطر غذای شما را دلچسب‌ تر می‌کند. بسته به نوع فلفل آسیاب شده، درجه تندی پودر پاپریکا متفاوت است. این ادویه به‌عنوان چهارمین ادویه پرمصرف در جهان شناخته می‌شود. این ادویه کالری سوزی بالایی را ایجاد می‌کند. برای خرید چاشنی و افزودنی پودر پاریکا، لازم است به عطر و رنگ آن برای تشخیص تازگی ادویه، توجه داشته باشید.

ادویه هفت قلم

این ادویه پرطرفدار، گزینه مناسبی برای انواع غذاهای ایرانی است. استفاده از زردچوبه، فلفل سیاه و قرمز، دارچین، سماق، گلپر و زنجبیل باعث شده که به عنوان گزینه مناسبی برای طعم دار کردن گوشت قرمز و سفید باشد. با خرید چاشنی و افزودنی ادویه هفت قلم می‌توانید آن را برای همه خورشت‌ها و خوراک‌های برپایه گوشت استفاده کنید.

لیمو فلفل

در میان انواع چاشنی و افزودنی غذا، لیموفلفل با طعم ترش و تُند خود حرارت و انرژی بدن را افزایش می‌دهد. لیمو فلفل می‌تواند به افزایش متابولیسم، کاهش خطر ابتلا به سرطان و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. خرید ادویه و چاشنی لیموفلفل برای کالری سوزی نیز مناسب است‌.

ادویه سیب زمینی

هرچند که ادویه طعم دهنده به سیب زمینی سلیقه‌ای است، ولی استفاده از پودر پاپریکا، سیرجعفری، آویشن، جعفری و ریحان بسیار معمول است‌. با خرید چاشنی و افزودنی ادویه سیب زمینی، این غذای ساده برای شما شگفتی‌ساز می‌شود.

چاشنی سالاد خارجی

این ادویه تشکیل شده از انواع سبزیجات خشک و دانه‌های مغذی پروتئینی است. طعمی که این چاشنی در سالادهای شما ایجاد می‌کند، باعث افزایش میل شما به خوردن سبزیجات و جلوگیری از نفخ آن‌ها خواهد شد. بنابرین خرید چاشنی و افزودنی سالاد خارجی می‌تواند برای افراد دارای رژیم‌های لاغری مناسب باشد.

بهترین برند‌های خرید ادویه و چاشنی خارجی

در میان برندهای مختلف، برندهای خارجی به‌دلیل کیفیت و عطر و بوی متفاوتی که دارند گزینه مناسبی برای خرید چاشنی و افزودنی، به‌شمار می‌روند. معروف‌ترین برندهای موجود برای خرید ادویه و چاشنی، عبارتند از:

بایارا

بایارا نام شرکتی در کشور امارات است که ادویه‌هایی با سبک و سیاق خوراک‌های مدیترانه‌ای را روانه بازار می‌کند. این ادویه‌ ها در بسته بندی‌ های مختلف نیم و یک کیلویی برای خرید وجود دارند. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید ادویه و چاشنی اصل، مراجعه به سایت بنک مارکت است، زیرا تنوع محصولات بالاست و امکان بررسی نوع ترکیبات موجود در ادویه وجود دارد.

پیزارلا 

این برند ایتالیایی، انواع ادویه‌های خارجی را در بسته بندی های متفاوتی عرضه می‌کند. تنوع بسیار زیادی که در ادویه‌های کبابی پیزارلا وجود دارد، میل به خرید ادویه و چاشنی برند پیزارلا را بیشتر می‌کند. خرید چاشنی و افزودنی پیزارلا، برای انواع چیکن، فست فود، برگر، غذاهای فرنگی و ایرانی مناسب است.

کنور

نام برندی ترکیه‌ای است که قیمت بسیار مناسبی دارد. بسته‌بندی های کوچک محصولات کنور باعث می‌شود که بتوان برای مصارف خانگی از آن‌ ها استفاده کرد. خرید چاشنی و افزودنی کنور، به‌دلیل طعم و تنوع بسیار زیادی که دارند برای انواع خوراک‌های مرغ، گوشت، صبحانه، کیک و… کاملاً ایده‌آل است.

خرید بهترین چاشنی برای غذا از بنک مارکت

با وجود کمیاب بودن ادویه‌ های خارجی و مشکلاتی که برای تهیه نمونه اصل آن‌ها وجود دارد، بُنک مارکت مجموعه‌ای از این محصولات را دارد و در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌دهد. خرید ادویه و چاشنی از بنک مارکت می‌تواند انتخاب مناسبی برای رستوران‌ها، فست فودها و مصارف خانگی باشد. برندهای خارجی ادویه موجود در این فروشگاه با تاریخ انقضا و کاملاً معطر به دست شما خواهند رسید.

سخن پایانی

ادویه‌ های خارجی، به‌دلیل داشتن طعم‌های متفاوت می‌توانند غذاهای طبخ شده شما را منحصربه‌فرد کنند. خرید ادویه و چاشنی خارجی برای انواع سالاد، غذا، سس یک انتخاب ایده‌آل محسوب می‌شود. این ادویه‌ها خواص آنتی اکسیدان بالایی دارند و به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کنند.

 

این پست ۴۲۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید