Surfe .be - خدمات تبلیغاتی دنا آرمیده در زاگرس یا در زیر پای نمایندگان - manjilnews.ir

دنا آرمیده در زاگرس یا در زیر پای نمایندگان

منجیل , نوشته های شما تاریخ انتشار: 99/07/10 بدون نظر   11232 بازدید

اندازه فونت    
دنا آرمیده در زاگرس یا در زیر پای نمایندگان


منجیل خبر – این روزها بحث دریافت خودروی دنا با قیمت و شرایط ویژه توسط مجلسیان نقل محافل و مجالس و دنیای واقعی و مجازی شده.و اینکه آیا نیاز است که هر دوره مجلس چنین امتیازاتی به نمایندگان داده شود زیر تیغ نقد و انتقادات عوام و خواص قرار گرفته است و اما اینکه آیا لازم است اینگونه مزایایی در اختیار وکلای ملت قرار داده شود و این عمل مبتنی بر عدل و عدالت است .
آیا برای کسانی که صرفا بمدت محدود چهار سال قرار است بر صندلی مجلس تکیه نمایند کدامین الزاماتی موجب ارائه یک سری امتیازات ویژه به آنان گشته که حتما باید خانه نو نمایند و خودرو تبدیل به احسن و بسیار دریافتی ها را نقدی و غیر نقدی ویژه دیده و دیده نشده را ابتیاع نموده تا هفته ای سه روز در مجلس قانونگذاری بر صندلیهای نرم و گرم تکیه زنند و اگر حالی و حوصله ایی و فرصتی داشته باشند انگشت مبارک را بر دکمه های تعبیه شده بر میز خود بفشارند و طرحی و لایحه ای را بتصویب برسانند.
و اما اینکه آیا باید چنین امتیازاتی به نمایندگان هر دوره مجلس داده شود همواره جای سئوال بوده وهمیشه مورد بحث و حتی اعتراض اقشار مختلف .
و اینکه به این اعتراضها تا کنون توجه ای صورت گرفته باید اعتراف نمود که پاسخ همواره خیر و منفی بوده و مجلس و مجلسیان کار خود را انجام داده اند .
ولی آنچه موجب حساسیت بیشتری در این دوره شده شرایط ویژه و حساس حاکم بر اقتصاد کشور بواسطه تحریمهای اعمال شده و عسر و حرج و سختی معیشتی است که گریبانگیر اکثریت مردم شده بطوریکه شاهد اجرای طرحهای حمایتی مردمی و دولتی برای تامین حداقل نیازهای روزانه خانوارها هستیم تا شاید کمی از مشقت و رنج تامین نیازهای اولیه رهایی یابند و آیا با توجه به این شرایط حاکم بر کشور تامین حداکثر امتیازات برای نمایندگان امری واجب و استوار بر گسترش و تعمیم عدالت است ؟
آیا متولیان قانونگذاری مملکت که مبنای تصویب قوانین را باید براساس گسترش و توسعه عدالت استوار نمایند با دریافت چنین امتیازاتی میتوانند مدعی پایبندی بر عدالت باشند؟
آیا واقعا نمایندگان حاضر که با صرف صدها و شاید میلیاردها تومان وارد مجلس شده اند فاقد خودرو هستند که نیاز به دریافت خودرو آن هم خودرویی با تفاوت قیمتی ۱۰۰درصد با بازار باشند ؟
مجلسی که با شعار بهبود و توجه به اقتصاد تشکیل شده در این مدت کدامین قانون را مصوب نمودند که موجب ایجاد تحول که نه بلکه کاهش آلام مردم در ابعاد اقتصاد خانوارها شده باشد ؟
دنا با عظمت اما با خشم به واسطه سوء استفاده از نامش بر سلسله جبال زاگرس آرمیده و ناخوش احوال از اینکه چرا چنین موجب آزرده خاطر نمودن مردم توسط نمایندگان مردم با بی توجه ای از آنچه بر مردمان این سرزمین می گذرد به فکر رفاه و آسایش خویش هستند، نظاره گر گذر ایام، اشک بر گونه های خود جاری ساخته تا شاید حداقل وکلای ملت بخود آیند و آن کنند که شایسته این ملت است و یک صدا فریاد برآورند که ما نمایند گان شما مردم ایران برای درک بهتر شرایط حاکم بر اقتصاد خانوارهای شما تمامی امتیازات داده شده را قبول نکرده و تمامی وقت و همت خود را صرف وضع قوانینی خواهیم نمود تا کمک کند به کاهش دردها و رنجهای وارده بر شما مردم عزیز ایران .
آیا چنین اتفاقی امکان وقوع خواهد یافت ؟
خدا داند و بس
🖌 عادل کشاورز

این پست ۲۴۸۰۷ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید