معان سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار: رودخانه های شهرستان رودبار، حادثه خیز هستند

منجیل تاریخ انتشار: 01/06/29 بدون نظر   1347 بازدید

اندازه فونت    
معان سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار: رودخانه های شهرستان رودبار، حادثه خیز هستند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار: رودخانه های شهرستان رودبار، حادثه خیز هستند

جلسه هماهنگی کاهش و جلوگیری ازموارد غریق در رودخانه ها ، آب بندانها و همچنین حوادث سقوط از درختان میوه در فصل برداشت محصولات به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار و باحضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار گردید.

در این جلسه قاسم رضایی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار گفت: از آنجا که بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق شدگی در رودخانه سفید رود و پشت سد منجیل اتفاق می افتد،
علاوه بر نصب علائم هشدار دهنده، ایستگاههای امداد و نجات در مناطق پرخطر پیش بینی و به گونه ای برنامه ریزی از طریق شرکت آب منطقه ای انجام تا با صدور مجوزهای مربوطه برای گردشگری ورزشهای آبی، تهدیدات را به فرصت تبدیل نمود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار اظهار داشت: در شهرستان رودبار همه دستگاهها همکاری و هماهنگی مستمر داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار کمتری باشیم و از طرفی اقدامات مربوط به آموزش ، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی همه جانبه در مورد مراقبت ها و دقت در زمان برداشت محصول، بیمه نمودن کارگران و نحوه کمک گرفتن از دستگاهها و نیروهای امدادی و خدمات رسان در صورت بروز حادثه و باید مورد توجه ویژه بخشداران، شوراها و دهیاران و ادارات مربوطه همچون جهادکشاورزی قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار اذعان نمود ؛ وسعت بالا، پراکندگی جمعیتی و شرایط کوهستانی و صعب العبوری مناطق باعث دشواری در خدمات رسانی به شهروندان بویژه در زمان بروز حوادث می شود.
قاسم رضایی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار خاطرنشان کرد در رابطه با کاهش موارد غریق و یا نجات و از آب گرفتن بموقع افراد گرفتار  در فصول مختلف سال توسط ناجیان غریق نیاز به همکاری دستگاههای متولی در تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز می باشد.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۵۶۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید