Surfe .be - خدمات تبلیغاتی به مدیرعامل شرکتی که بیشترین تاخیر پرواز داشت اخطار داده شد - manjilnews.ir

به مدیرعامل شرکتی که بیشترین تاخیر پرواز داشت اخطار داده شد

منجیل تاریخ انتشار: 03/01/03 بدون نظر   164 بازدید

اندازه فونت    
به مدیرعامل شرکتی که بیشترین تاخیر پرواز داشت اخطار داده شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا،  سید کمال هادیانفر معاون حمل‌ و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پیش‌بینی یک میلیون ۴۰۰ هزار بلیت برای پرواز‌های برنامه‌ای گفت: ۲۵ درصد بلیت‌ها به پرواز‌های خارجی و ۷۵ درصد به پرواز‌های داخلی اختصاص یافته است. همچنین ۹۰۰ پرواز فوق‌العاده برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ پیش‌بینی شد. از مسافران تقاضا می‌شود بلیت‌های رفت و برگشت خود را قبل از انجام سفر تهیه کنند تا در زمان برگشت با مشکل احتمالی مواجه نشوند.

هادیان‌فر با اشاره به بازدید از پایانه غرب کشور نیز گفت: در این بازدید، نظر مسافران و رانندگان گردآوری و مشخص شد که مردم نسبت به خدمات ارائه شده گلایه‌مندی و نارضایتی ندارند. اما رانندگان با توجه به زیان ناشی از سفر‌های یکسرخالی یا با حداقل مسافر نارضایتی داشتند که باید جایگزینی برای آن اندیشیده شود.

نقش پروژه‌های افتتاح شده بر سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳

وی در ادامه با اشاره به تأثیر پروژه‌های زیربنایی افتتاح شده در سال ۱۴۰۲ بر سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ بیان کرد: سال گذشته شاهد افتتاح‌های متعددی توسط وزیر راه و شهرسازی به ویژه در حوزه‌های جاده‌ای و ریلی بودیم و از نظر اینجانب که سال‌ها در پلیس راهور فعالیت داشتم، تکمیل و بهره‌برداری از آزادراه ۸ کیلومتری منجیل-رودبار از تاثیرگذارترین پروژه‌های افتتاحی بر روان سازی ترافیک عبوری به سمت شمال کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز با مشاهده تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌ها شاهد روان بودن ترافیک نسبت به سال‌های قبل بودیم که همواره با صف‌های طولانی خودرو‌ها در دهانه ورودی شهر‌های منجیل و رودبار مواجه بود.

هادیان‌فر با اشاره به احتمال تشدید ترافیک در مسیر برگشت این مسیر گفت: مردم در مسیر برگشت به دلیل اینکه باید از داخل شهر منجیل و رودبار تردد کنند با تشدید ترافیک احتمالی مواجه می‌شوند که البته با پلیس راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هماهنگی لازم به عمل آمده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پایان آزادراه شیراز-اصفهان و آزادراه غدیر را عوامل موثری بر روان سازی بار ترافیکی سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ دانست و اتمام پروژه‌های زیربنایی نیمه تمام را اهتمام وزیر راه و شهرسازی و تلاش و همت شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه عنوان کرد.

این پست ۲۶۸ بار بازدید شده

برچسب ها: , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید