۴۴ پروژه عام‌المنفعه در بخش کوچصفهان به بهره‌برداری رسید

در شهرستان تاریخ انتشار: 02/11/18 بدون نظر   122 بازدید

اندازه فونت    
۴۴ پروژه عام‌المنفعه در بخش کوچصفهان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۴۴ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار حدود ۷۱ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت افتتاح شد.

کیا عاشوری امروز، ۱۸ بهمن‌ماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۴۴ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار حدود ۷۱ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت افتتاح و برای ۱۸۴ نفر اشتغال موقت و ۱۴ نفر اشتغال دائم ایجاد شد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: افتتاحیه متمرکز پروژه‌های اجرای طرح هادی(بهسازی معابر و آسفالت) روستاهای علینوده، شیرایه، فشتم و گیوادشتان بخش کوچصفهان با اعتباری معادل ۱۱ میلیارد تومان از ردیف استانی و ملی با مساحت ۳۹۵۰۰ مترمربع (معادل ۱۱ کیلومتر) که توسط بنیاد مسکن انجام شده از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز بود.

وی مرمت و روکش آسفالت روستای ایمن‌آباد، مرمت روکش آسفالت روستای جعفرآباد کنارسر و مرمت و روکش آسفالت لولمان به لشت نشاء با اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده، هفتمین روز دهه فجر عنوان کرد.

عاشوری گفت: افتتاح متمرکز ۱۴ پروژه‌ تقویت و توسعه شبکه برق در بخش کوچصفهان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات شرکت برق شهرستان بوده که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان بخش کوچصفهان را دارد.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح همزمان۱۴ پروژه عمران شهری در شهر لولمان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، افزود: تعداد دو پروژه عمران شهری هم در شهر کوچصفهان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: افتتاح متمرکز شش خانه بهداشت روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌های شاخص بخش کوچصفهان بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

این پست ۷۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید