۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی در گیلان به بهره برداری رسید

در شهرستان تاریخ انتشار: 02/11/22 بدون نظر   317 بازدید

اندازه فونت    
۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی در گیلان به بهره برداری رسید

ایسنا/گیلان همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی استان گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان در شهرستان خمام افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاح همزمان ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی استان گیلان از پروژه های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مردم خونگرم منطقه در شهرستان خمام برگزار شد.

این فضاهای آموزشی و پرورشی شامل ۵۹ کلاس درس و زیربنای ۶۴۱۳ مترمربع با هزینه کرد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بصورت همزمان در پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر خمام افتتاح شد.

استاندار گیلان در حاشیه آئین بهره برداری از این پروژه ها، با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت در کشور شتاب گرفته است، به تشریح افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر امسال در گیلان پرداخت و افزود: در دهه فجر بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این استان افتتاح شد.

عباسی با قدردانی از اهتمام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۲۲ پروژه آموزشی و پرورشی با ۱۲۶ کلاس درس و با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا در استان در دست ساخت است.

وی در ادامه به انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال در کشور اشاره و بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم است، زیرا سرنوشت چهار سال آینده کشور تضمین می شود و از این رو باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

استاندار گیلان عنوان کرد: این انتخابات به ویژه در این برهه از تاریخ که دشمن با امپراطوری رسانه ای خود برای دلسرد کردن مردم ایران می کوشد، بسیار مهم است؛ البته مردم همواره نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و در همه صحنه ها پایبندی شان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

عباسی با بیان اینکه هر رای ما برای اقتدار و تعالی نظام و نابودی دشمن است، اظهار کرد: مردم افراد صالح را برگزینند و دیگران را برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ترغیب کنند.

وی یادآور شد: باید با افتخار پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوریم و اعلام کنیم که زیر سایه پروردگار در مسیر ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا ایستاده ایم و راه نورانی حضرت امام خمینی(ره) و نقشه راهی که رهبری عزیزمان ترسیم کرده اند را ادامه دهیم.

انتهای پیام

این پست ۳۴۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید