کمک قابل توجه خیرین در ارتقای سطح سلامت و حوزه درمان جامعه

منجیل تاریخ انتشار: 01/06/16 بدون نظر   890 بازدید

اندازه فونت    
کمک قابل توجه خیرین در ارتقای سطح سلامت و حوزه درمان جامعه

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار: بخش قابل توجهی از ارتقای سطح سلامت جامعه، مرهون کمک خیرین است.

نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان رودبار، به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار  و با حضور دکتر قربانی مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان ، دکتر امیر تیموری عضو هیات مدیره مجمع خیرین استان گیلان و جمعی از خیرین شهرستان رودبار در سال اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این نشست، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار،خیرین سلامت را خادمان واقعی مردم در حوزه سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: در روزهای سخت پاندمی بیماری کرونا، کمک های خیرین سلامت فراموش نشدنی است و اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

قاسم رضایی،  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار اظهار داشت: شهرستان رودبار بدلیل موقعیت خاصی که در حوزه های مختلف دارد،تجربیات بسیار خوبی در کمک خیرین داشته ، امیدواریم با توجه ویژه خیرین شناخته شده و افراد علاقمند و دارای دغدغه در حوزه سلامت، شاهد ارتقای سطح سلامت برای خدمات رسانی به مردم عزیز باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین سلامت افزود: راه اندازی مجمع خیرین سلامت میتواند با احصاء اولویت نیازمندیها و مشکلات ، در تمام جنبه ها راهگشا باشد.

وی در ادامه اشاره به سیاسی نبودن مجمع خیرین سلامت کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت به هیچ وجه سیاسی نیست، انتطار این است که برای رسیدن به اهداف مهم ، کمک کار این عزیزان باشیم.

در پایان قاسم رضایی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار با قدردانی از خدمات ارزشمند خیرین سلامت افزود: تمامی مطالبات مجمع خیرین در شهرستان رودبار را مورد بررسی قرار خواهیم داد و انشالله پای به پای دوستان و درکنار آنها خواهیم بود.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۴۳۷ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید