پیام تسلیت فرماندار رودبار در پی شهادت ریاست محترم جمهوری

منجیل تاریخ انتشار: 03/02/31 بدون نظر   332 بازدید

اندازه فونت    
پیام تسلیت فرماندار رودبار در پی شهادت ریاست محترم جمهوری

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ حیات طیبه شهداست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار با صدور پیامی به شهادت رسیدن رئیس محترم جمهوری و همراهانش را به ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف شهرستان رودبار تسلیت گفت.

در متن پیام فرماندار شهرستان رودبار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید والامقام سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت به مردم شریف و سرافراز میهن اسلامی در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم و حادثه دیده از هیچ تلاشی در هر ساعت شبانه روز دریغ نورزید.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، خود را مفتخر به عنوان خادم الرضا(ع) و سید محرومان و مظلومان دانست و فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی را حتی در سازمان ملل با شجاعت تمام به گوش جهانیان رساند.

شهادت مزد مجاهدت آن رئیس جمهور مجاهد و خدّوم بود که همچون یاران شهیدش رجائی و حاج قاسم سلیمانی در راه خدمت به نظام ، انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی سر از پای نمیشناخت.

اینجانب شهادت این مرد خستگی ناپذیر را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) ، مردم آزاده و قدرشناس ایران‌ اسلامی و بویژه مردم عزیز شهرستان رودبار تسلیت عرض میکنم و مغفرت و رحمت الهی و علو درجات ایشان و همراهان شهیدش را از درگاه خداوند متعال مسالت مینمایم.

طهمورث عموپور
فرماندار شهرستان رودبار

این پست ۵۲۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید