پلیس،حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم است

منجیل تاریخ انتشار: 99/06/19 بدون نظر   1086 بازدید

اندازه فونت    
پلیس،حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم است


منجیل خبر🔹پلیس،حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم است
🔹 فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: پلیس حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم است.
🔸 سردار “عزیزاله ملکی” در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات که با حضور مسئولان انتظامی در سالن اجتماعات شهدای ناجا برگزار شد، ضمن اشاره به رضایتمندی و تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیروی انتظامی اظهار داشت: خشنودی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروی انتظامی یک موهبت الهی بوده که نصیب این نهاد انتظامی و کارکنان آن شده‌ است.
🔹این مقام ارشد انتظامی با توجه به تحرکات دشمن در داخل و خارج از مرز‌های ایران گفت: دشمنان کشور با تمام برنامه‌ ریزی‌ها و تحریم ها موفق به اجرای اهدافشان که ایجاد ناامنی در کشور است نشده‌اند که این مهم حکایت از اتفاقی نبودن امنیت و تلاش نیروی انتظامی برای تثبیت امنیت در جامعه است.
🔸سردار ملکی فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش را طرحی بسیار مناسب دانست و تصریح کرد: با آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در چند روز اخیر شاهد آسایش و امنیت روانی بسیار خوبی در جامعه بودیم که این موضوع حاصل زحمات کارکنان نیروی انتظامی است.
🔻فرمانده انتظامی استان گیلان، پلیس را حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم دانست و اذعان داشت: نیروی انتظامی با توان بالای خود با صلابت و قاطعیت تمام در مقابل هرگونه ناهنجاری و اخلالگری در نظم و امنیت عمومی جامعه می‌ایستد.
🔸این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه اجر اخروی و دنیوی را به همراه دارد گفت: باتوجه به مسئولیت سنگین پلیس در قبال شهروندان، استاندارد سازی و تعالی رفتار پلیس نقش بسیار بزرگی در کسب رضایتمندی مردم دارد.
🔹سردار ملکی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای کاهش تصادفات و افزایش روحیه و تعهد خدمتی در افسران پلیس راه و راهور خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش حجم ترافیک در نیمه دوم سال جاری و در نتیجه احتمال افزایش تخلفات و جانباختگان در حوادث و سوانح رانندگی، باید توان پلیس راه و راهور ارتقاء پیدا کند.
🔺وی در ادامه بی تفاوتی مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا را یک خطر جدی قلمداد کرد و افزود: عدم استفاده شهروندان از ماسک و حضور در اماکن شلوغ، زنجیره این بیماری را گسترش داده و در نتیجه می‌تواند تهدید بزرگی برای کشور باشد.
🔹فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان، استفاده از ماسک و اجرای شیوه‌نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را برای کارکنان نیروی انتظامی لازم دانست و از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان گیلان جدا خودداری کنند.

این پست ۱۸۱۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید