وقت انتخاب – ایرنا

ایران و جهان تاریخ انتشار: 03/04/12 بدون نظر   21 بازدید

اندازه فونت    
وقت انتخاب – ایرنا

به گزارش خبرنگار منجیل خبر به نقل از ایرنا، در حالی که کمتر از سه روز تا برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است تب و تاب انتخاباتی شهرهای مختلف استان همدان را فرا گرفته است. برخی تصمیم خود را برای انتخاب نامزد مورد نظر خود گرفته اند و برخی دیگر که دور نخست در انتخابات شرکت نکرده و یا به فرد دیگری رای داده بودند به دنبال انتخاب فرد اصلح هستند.

در واپسین روزهای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، شور و حال تازه‌ای در ستادهای حامیان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی شکل و فضای شهرها رنگ و بوی انتخاباتی گرفته است، در این گیرو دار هنوز برخی ها در رابطه با تصمیم و رای خود مردد هستند.

درست است که همچون دوره‌های گذشته در سطح شهرها و روستاهای استان از نصب بنر و پوسترهای انتخاباتی خبری نیست اما مردم به واسطه بهره گیری از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی همچون صدا و سیما ارتباط نزدیک تری با نامزدهای انتخاباتی دارند و برنامه های هریک را به خوبی از طریق این فضا پیگیری می‌کنند، با این حال تنوع و حجم گسترده مطالب شاید برخی ها را در سرگمراهی در انتخاب اصلح قرار داده است.

وقت انتخاب

رییس جمهور آینده باید برای مدیریت کشور برنامه هدفمند داشته باشد

در این گزارش نظرات جمعی از اقشار مختلف مردم همدان را در مورد انتخاب اصلح و انتظارات آنان از نامزد ریاست جمهوری می خوانیم.

اقشار مختلف مردم در کنار داشتن نقاط مشترک، نظرات متفاوتی برای انتخاب فرد اصلح دارند

یک دانشجوی همدانی می‌گوید: مردم به دنبال فردی هستند که برای مدیریت کشور برنامه هدفمند داشته باشد تا بتوانیم با اعتماد بر وی، کشور به یک خروجی مطلوب دست پیدا کند.

این دانشجو همچنین تاکید کرد: برنامه یکی از نامزدهای راه یافته به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دنبال کردم و صحبت‌های معقولی عنوان کرده است و امیدوارم پس از انتخاب به عنوان رییس جمهور وعده‌های داده شده را عملی کند.

وی با بیان اینکه گفتار درمانی بدرد کشور نمی خورد و رییس جمهور و تیمش باید توانایی حل مشکلات جامعه را داشته باشند، ادامه داد: رییس جمهور آینده باید در کنار حل مشکلات اقتصادی به موضوع فرهنگی نیز توجه کند و برنامه های شاخصی در حوزه فرهنگی داشته باشد.

وقت انتخاب

رییس جمهور باید به وعده های خود وفادار باشد

یک کارمند همدانی نیز گفت: رییس جمهوری می‌خواهیم که در میدان عمل حاضر باشد و با ورود به همه عرصه‌های جامعه مشکلات مردم را درک و برای برطرف کردن آن تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم یکی از مهم ترین خواسته‌های ما است، تصریح کرد: امیدواریم فردی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌شود به درد دل مردم برسد و شرایط برقراری یک زندگی آرام را برای ملت ایران فراهم کند و به معنای واقعی کلمه خودش مردمی باشد، همان طور که شهید رییسی بود.

این شهروند همدانی با اشاره به اینکه رییس جمهور باید به وعده‌های داده شده به مردم وفادار باشد در حالی که در برخی دوره ها روسای جمهور ، ادامه داد: هفته گذشته مناظرات تلویزیونی را با دقت دنبال کردم و برای ما بسیار مهم است که نامزد مورد نظر من، بتواند برنامه های عنوان شده در مناظرات را به خوبی اجرایی و عملیاتی کند.

رییس جمهور باید دغدغه جدی برای حل مشکل مسکن، ازدواج جوانان و مهار تورم داشته باشد

یک پرستار گفت: هر ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، باید در چند روز آینده به جای تخریب برنامه‌های نامزد دیگر، برنامه‌های خود را اعلام کند تا تصمیم درست را برای انتخاب رییس جمهور اصلح بگیریم.

وی افزود: در چند روز باقیمانده به برگزاری دور دوم انتخابات، مناظرات تلویزیونی و برنامه‌های عنوان شده از سوی نامزدها را بررسی می‌کنم تا در روز جمعه، فرد اصلح که لایق ریاست جمهوری اسلامی ایران باشد را انتخاب کنم، به نظرم رییس جمهوری اصلح است که بتواند بدون وابستگی به غرب کشور را به مرحله ای از خودکفایی برساند که خود غربی ها به دنبال ما آمده و خواستار ارتباط با ما باشند.

این شهروند همدانی ادامه داد: رییس جمهور باید دلسوز مردم جامعه باشد و برنامه اساسی برای حل مشکلات اقتصادی، مسکن، اشتغال، ازدواج و تورم داشته باشد و به وعده‌های خود عمل کند.

وقت انتخاب

رییس جمهور باید وعده دروغ به مردم ندهد

یک کسبه همدانی گفت: حل مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین مطالبات کسبه و بازاریان استان همدان و سراسر کشور است که انتظار داریم رییس جمهور آینده برنامه‌ای برای رفع همیشگی این مشکل داشته باشد.

وی عنوان کرد: انتظار داریم رییس جمهور آینده بهترین تصمیمات را در خصوص مشکلات اقتصادی و مسائل مربوط به حوزه سیاسی را بگیرد تا گام بلندی در حوزه پیشرفت در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

این شهروند همدانی تلاش برای حل مشکلات جوانان را یکی دیگر از مطالبات خود از رییس جمهور آینده عنوان کرد و گفت: فرد اصلح باید برای تک تک رای‌هایی که مردم به صندوق می‌اندازد احترام قائل شود و بداند خون‌های زیادی برای این انقلاب ریخته شده است و وعده‌های دروغین به مردم ندهد.

به گزارش منجیل خبر به نقل از ایرنا، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود، در این دور مردم از بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی یکی را به عنوان رییس جمهور راهی ساختمان پاستور می کنند.

این پست ۳۴ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید