وعده های انتخاباتی فراتر از قانون نباشند

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/03/19 بدون نظر   40 بازدید

اندازه فونت    
وعده های انتخاباتی فراتر از قانون نباشند

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت از مردم خواست با توجه به ظرفیت‌های کشور به برنامه‌های کاندیداها توجه کنند و گفت: کاندیداها نباید وعده‌های فراتر از قانون بدهند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز (۱۸ خرداد ماه) در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری، اظهار کرد: کاندیداهایی که تایید شورای نگهبان را می‌گیرند، باید نسبت به رعایت اخلاق در تبلیغات کوشا باشند.

وی با بیان اینکه برخی کاندیداها از تخریب دیگران استفاده می‌کنند، افزود: کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید برای اعتلای کشور و نظام برنامه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در زمان تبلیغات کاندیداها در انتخابات‌های گذشته، بیان کرد: در این بخش شاهد آسیب‌های فرهنگی هستیم و امیدواریم کاندیداها در زمین دشمن بازی نکنند و با رواج بی‌اخلاقی به کشور ضربه نزنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور تراز نظام و کشور و ملت بود، گفت: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، مردم بیشتر با اقدامات ایشان در دولت سیزدهم آشنا شدند و مطالبات مردم از رئیس جمهور بعدی افزایش یافته است و انتظار خدمتگزاری دارند.

وی این کشور و نظام را دارای انسان‌های جهادی و خدوم و متعهد و ولایتمدار دانست و اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی از ظرفیت‌های کشور برای رشد و توسعه و اعتلای ایران اسلامی بهره گرفت و کارهای بزرگی انجام داد.

او به بیداری کشورهای دنیا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این کودک‌کش‌ها اشاره و بیان کرد: امروز جوانان اروپایی و آمریکایی در جبهه حق قرار گرفته‌اند و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را جبهه باطل می‌دانند که باید بروند.

وی همچنین به برخی بی‌اخلاقی‌ها درباره اقوام ایرانی اشاره و اظهار کرد: گویش، لهجه، زبان و لباس اقوام کشور نباید مورد توهین قرار گیرد، زیرا مردم ایران، محترم و اصیل و مایه افتخارند.

وی با بیان اینکه گیلانی‌ها دوستدار زبان و گویش و لهجه گیلکی هستند و به فرهنگ و تاریخ خود افتخار می‌کنند، تاکید کرد: توهین و تمسخر نسبت به اقوام خلاف عقل و منطق و دور از ادب و احترام است.

انتهای پیام

این پست ۵۸ بار بازدید شده

برچسب ها: , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید