هیچ پرونده‌ای در خصوص تخلف انتخاباتی در گیلان تشکیل نشده است

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   18 بازدید

اندازه فونت    
هیچ پرونده‌ای در خصوص تخلف انتخاباتی در گیلان تشکیل نشده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی غروب جمعه در جمع خبرنگاران در رشت اظهار کرد: فرآیند انتخابات از ساعات اولیه بدون وقفه و بدون هیچ خللی توسط مجریان در حال انجام است.

وی افزود: همچنین تاکنون هیچ گزارشی که سلامت و امنیت انتخابات را تحت تاثیر قرار داده و منجر به تشکیل پرونده شود نیز نداشتیم و انتخابات روال عادی خود را در استان گیلان طی می‌کند.

رئیس کل دادگستری گیلان ادامه داد: روسای دادگاه های حوزه قضایی و قضات کشیک نیز در فرآیند انتخابات حضور دارند و این آمادگی وجود دارد که در صورت تشکیل پرونده‌ای در خصوص تخلف انتخاباتی، فوری اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی بیان کرد: امیدواریم که تا پایان انتخابات همین آرامش وجود داشته باشد، البته تمرکز ما روی پیشگیری بود و هشدارهای لازم را نیز به ستادهای انتخاباتی داده بودیم که هم اینک نیز تمامی این موارد رعایت شده است.

وی به حضور مردم در انتخابات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از نخستین ساعات آغاز رای گیری تاکنون از شهرهای مختلف بازدید کردیم که اقشار مختلف مردم گیلان حضور پرنشاط و باشکوهی دارند و از این بابت از آنان قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در صحنه انتخابات به فراخوان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور خود نشان دادند که همچنان پای انقلاب و آرمانهای آن ایستاده و از راه شهیدان پیروی می‌کنند.

این پست ۳۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید