نیازمند روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا در جامعه هستیم

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/04/14 بدون نظر   25 بازدید

اندازه فونت    
نیازمند روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا در جامعه هستیم

ایسنا/گیلان فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر گفت: امروز نیازمند دمیده شدن روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا به جامعه هستیم، زیرا ایمان و اخلاص و صداقت رمز پیروزی و ماندگاری ماست.

سردار ابراهیم جباری امروز، ۱۳ تیرماه در هفتمین سالگرد مدافع امنیت، شهید حسن عشوری و یادبود سه شهید گمنام شهر رودسر که در محل مزار شهدا برگزار شد، یادواره شهدا را فرصت تجلیل از شهدا و خانواده های معظم شهدا دانست و اظهار کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع امنیت و مدافع سلامت، از همه اقشار بودند.

وی با بیان اینکه شهدا در راه دفاع از اسلام و انقلاب مجاهدت کردند، افزود: رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان از ارزشمندی کار مدافعان حرم یاد کردند.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر(عج)، عزت و اقتدار کشور را ارمغان شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا صحنه‌های بی‌بدیلی را از ایثار و فداکاری و جانفشانی و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب خلق کردند.

نیازمند روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا در جامعه هستیم

جباری با بیان اینکه وظیفه داریم در کنار یادواره شهدا، به معرفی مکتب و فرهنگ و تفکر و اندیشه ناب شهدا برای نسل‌های امروز و آینده بپردازیم، گفت: باید روح ایثار و مجاهدت شهدا را در قالب‌های گوناگون فرهنگی و هنری و کتاب و فیلم و… در فضای خانه و محله و مدرسه و دانشگاه بیان کنیم.

وی جوانان و نوجوانان را نیازمند آشنایی با مکتب شهدا جهت عبور از فراز و نشیب‌های انقلاب دانست و بیان کرد: نسل جوان باید در برابر حوادث و بحران‌ها، مردانه و جانانه و مومنانه و عاشقانه در صحنه بایستد و از کیان وطن و اسلام دفاع کند.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر، با اشاره به اخلاص و ایمان و صداقت و ولایتمداری شهدا، تصریح کرد: شهدا مظهر صبر و توکل بودند و امروز نیازمند دمیده شدن روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا به جامعه هستیم، زیرا ایمان و اخلاص و صداقت رمز پیروزی و ماندگاری ماست.

نیازمند روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا در جامعه هستیم

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) مردانه در میدان ایستادند و از ارزش‌های اسلام دفاع کردند، گفت: خداوند به واسطه ایمان و اخلاص و صداقت شهدا در دل دشمنان ترس ایجاد می‌کند.

جباری به عملیات موشک باران عین الاسد و اقدام علیه صهیونیست ها اشاره کرد و متذکر شد: خیلی ها نگران بودند، اما رهبر انقلاب آرامش و اطمینان داشتند، زیرا ایمان مهمترین عامل قدرت و تحرک و شجاعت یک رزمنده در برابر دشمنان است و مومن خالص صادق هرگز نمی ترسد.

وی با بیان اینکه امام و رهبری به منبع اصلی قدرت متصل بودند و لذا از هیچ ابرقدرتی نمی ترسیدند، خاطرنشان کرد: مکتب شهدا درس آموز و انسان ساز و عدالت خواه و خداجو و خستگی ناپذیر است و لذا برای تداوم راه شهدا باید در صحنه های انقلاب همچون انتخابات ها و راهپیمایی ها بمانیم و از اسلام و قرآن و نظام و کشور دفاع کنیم و تا میدان به دست نا اهلان و نامحرمان نیفتد.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر، جایگاه شهدا را بسیار رفیع دانست و تاکید کرد: انقلاب و نظام و کشور مدیون مجاهدت شهدا و ایستادگی خانواده های معظم آنان است.

نیازمند روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا در جامعه هستیم

جباری با بیان اینکه نزدیک قله هستیم و دشمنان را سرکوب و زمین گیر و ذلیل کرده ایم، ادامه داد: زندگی انبیا و ائمه سراسر تلاش و مجاهدت بود و امروز نیز رهبر انقلاب با همین روحیه جهان اسلام را مدیریت و راهبری می کنند؛ این در حالی است که در طول تاریخ بشریت، انسان های بی گناه زیادی به خاطر ضعف حکومت ها و نداشتن یک رهبر مقتدر که در مقابل قدرت ها بایستد و از عزتشان دفاع کند، نابود شدند.

وی با اشاره به نقش رهبر انقلاب در خنثی سازی نقشه های استکبار علیه ایران اسلامی، یادآور شد: آمریکا برای پرورش داعش ۷۰۰۰ میلیارد دلار خرج کرد تا منطقه را بگیرد و ذخایر را ببرد و نهایتا ایران را تصرف کند، اما با هدایت های رهبر انقلاب و جانفشانی مدافعان حرم به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، نتوانست.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر، سردار سلیمانی را تیری در چشم دشمنان دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی سه روز قبل از عملیات علیه اسرائیل به همه کشورها اطلاع داد و دشمنان همه امکاناتشان را به میدان آوردند، اما شاهد نمایش قدرت ایران و شکستن ابهت استکبار جنایتکار بودیم.

نیازمند روح ایمان و اخلاص و صداقت شهدا در جامعه هستیم

وی با بیان اینکه توطئه برای محاصره ایران به محاصره اسرائیل انجامید، اضافه کرد: امروز اسرائیل از پنج طرف محاصره است و راهی جز اضمحلال ندارد.

جباری رهبر انقلاب را نظریه پرداز جبهه مقاومت و حاج قاسم را مرد این میدان دانست و اضافه کرد: سید حسن نصرالله نقش بی بدیلی و بی نظیری در تکامل جبهه مقاومت داشت.

وی با بیان اینکه محور مقاومت معنای عملیات نظامی در خاورمیانه را تغییر داد، گفت: سردار سلیمانی جبهه عظیم سیاسی، نظامی، اجتماعی و بسیجی را در سوریه و عراق و لبنان و… شکل داد و هدایت کرد. در واقع مجاهدان جبهه مقاومت بصیرتی برخاسته از جهاد و تقوا دارند و می توانند دشمن را در اهداف شومش با شکست مواجه کنند.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی امر، وصیت نامه حاج قاسم را درس ولایتمداری دانست و بیان کرد: در مکتب حاج قاسم، اطاعت محض از ولایت شرط پیروزی است.

وی با بیان اینکه امروز با جنگ شناختی و ادراکی دشمنان در فضای مجازی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان ارزش ها و باورها و ادراک جامعه ما نسبت به اسلام و انقلاب را آماج تخریب و تحریف و دروغ قرار داده اند و لذا باید به میدان بیاییم و به سوالات نسل جوان پاسخ دهیم تا بار دیگر دشمنان را به عقب برانیم.

انتهای پیام

این پست ۴۸ بار بازدید شده

برچسب ها: , , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید