نماینده مردم آستارا: رای به جریان انقلابی خواست مردم ایران است

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/14 بدون نظر   24 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی داداشی عصر چهارشنبه در همایش حامیان سعید جلیلی که در مسجد حضرت محمدرسول الله (ص) آستارا برگزار شد، با بیان اینکه امروز با کاپیتالیسم اقتصادی در کشور مواجه هستیم، اظهارکرد: مردم ایران در انتخاب خود به جریانی رای بدهند که انقلابی بوده و از کشورهای غربی نمی‌ترسد و به هنگام امضای قراردادهای بین‌المللی دست‌ و پایش نمی‌لرزد.

وی افزود: امروز با کاپیتالیسم اقتصادی در کشور مواجهیم و این میراث دولت‌های گذشته است و مردم ما باید هوشیار باشند و فریب بعضی جریان ها را نخورند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری توزیع ثروت در سطح کشور باید عادلانه صورت بگیرد، بیان کرد: بسیاری از اقشار مختلف مردم از توزیع عادلانه ثروت محروم هستند و این به تفکر لیبرالیستی دولت‌های قبل برمی‌گردد.

داداشی با یادآوری اینکه دلیل استقبال نکردن مردم از حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی همین توزیع ناعادلانه ثروت است که باعث غنی شدن تعدادی از افراد جامعه شده است، خاطرنشان کرد: دولت انقلابی و جهادی شهید آیت‌الله رئیسی در تلاش بود تا این مسیر را اصلاح کند که مشکلات موجود در قوای مقنعه و مجریه این اجازه را نمی‌داد.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن و در مسیر انقلاب حرکت کردن بسیار سخت می‌باشد، افزود: نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت‌ها و ذخایر ملی یکی از وجوه انقلابی‌گری می‌باشد و ملت ایران به یک رئیس‌جمهور انقلابی و جهادی نیاز دارند که مشکلات کشور را با استفاده از ظرفیت موجود در داخل برطرف کنند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای رای به جریان انقلابی که از کشورهای غربی نمی‌ترسد و به هنگام امضای قراردادهای بین‌المللی دست‌ و پایش نمی‌لرزد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه از جهان واقع‌شده و بسیاری از کشورهای غربی حسرت جایگاه ایران را می‌خورند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان و فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است.

 آستارا سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

این پست ۴۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید