نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها تشدید شود

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/01/04 بدون نظر   75 بازدید

اندازه فونت    
نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها تشدید شود

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، از مسئولان سه قوه خواست دست به دست هم دهند و نظارت بر قیمتها را تشدید کنند و ادامه داد: دستگاه های نظارتی در کنار دولت باشند و با تاکید بر تثبیت قیمتها، اجازه افزایش قیمت ها را ندهند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۳ فروردین ماه در خطبه های اولین نماز جمعه شهر رشت در سال جدید، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی سال های اخیر همواره بر مسئله اقتصاد تاکید داشته اند و تولید را محور اقدامات مسئولان برای توسعه کشور معرفی فرموده اند.

وی از دولت سیزدهم خواست در راستای تحقق شعار سال جدید برنامه ریزی های لازم را انجام دهد و تصریح کرد: طی دو سال گذشته شاهد کارهای خوبی از سوی دولت بودیم و امیدواریم در سال جدید نیز به دستاوردهای مهمی به ویژه در حوزه اقتصاد دست پیدا کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دولت در گام نخست برای بهبود شرایط اقتصادی باید بازار را کنترل کند، گفت: افزایش قیمت کالا و اجناس موجب رنجش مردم می شود و این دغدغه هر روز مردم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان از مسئولان سه قوه خواست دست به دست هم دهند و نظارت بر قیمت ها را تشدید کنند و ادامه داد: دستگاه های نظارتی در کنار دولت باشند و با تاکید بر تثبیت قیمت ها، اجازه افزایش قیمت ها را ندهند.

وی برخی از نوسانات بازار را ناشی از واردات کالاهای خارجی دانست و عنوان کرد: قیمت برخی از کالاها متاثر از شرایط اقتصادی کشورهای دیگر بوده، اما در کالاهای تولید داخل باید یک ثبات در قیمت ها را شاهد باشیم؛ این در حالی است که ۹۰ درصد اقلام مورد نیاز مردم ظرفیت تولید در داخل را دارند و لذا از دولتمردان انتظار داریم که برخی وابستگی ها به بازارهای خارجی را کاهش دهند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سخنرانی امیدبخش و راهگشای رهبر انقلاب در نخستین روز از سال جدید، خاطرنشان کرد: دولت برنامه‌های خوبی برای تقویت روابط اقتصادی با کشورهای منطقه و دنیا دارد که قطعا بر بهبود اقتصاد ایران اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به انحای مختلف، اضافه کرد: دشمنان ایران و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی یک لحظه دست از توطئه چینی بر نمی دارند، اما ملت ایران گوش به فرمان ولایت هستند و با بصیرت و آگاهی خود، همه نقشه های شوم دشمنان را به خودشان باز می گردانند.

امام جمعه رشت در ادامه به فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان فرصت خوبی برای گسترش محبت و مهربانی است که جزو صفات پروردگار و محور دین محسوب می شود.

انتهای پیام

این پست ۷۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید