نشست مشترک مسوولان عالی گیلان با دکتر نوبخت

منجیل تاریخ انتشار: 00/01/24 بدون نظر   348 بازدید

اندازه فونت    
نشست مشترک مسوولان عالی گیلان با دکتر نوبخت

محمدرضا شوقی

نشست مشترک مسوولان عالی گیلان با دکتر نوبخت/ بهبود شاخص‌های سلامت، محور رایزنی‌های مسوولان با رئیس سازمان برنامه و بودجه

مسوولان عالی گیلان ضمن دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در خصوص جذب اعتبارات ملی و بودجه‌ای گیلان که عمده ترین آن‌ها با محوریت حوزه سلامت بود، بحث و گفت‌‌وگو کردند.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ ظهر امروز، نشستی با حضور دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دکتر محمد‌باقر نوبخت- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در محل دفتر سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
در این نشست که به منظور بررسی طرح های توسعه‌ای و ارزیابی پیشرفت پروژه های عمرانی گیلان به ویژه حوزه سلامت برگزار شده بود، دکتر ارسلان زارع – استاندار گیلان و همچنین جمعی از مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

در این نشست پیشرفت طرح های عام‌المنفعه حوزه سلامت گیلان به ویژه کلینیک‌های ویژه‌ و تخصصی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد ارزیابی قرار گرفت.
عمده هدف برگزاری نشست مشترک مسوولان عالی گیلان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، تخصیص با درصد بالای منابع ملی از ردیف های قانون برنامه ۱۴۰۰ جهت رشد و ارتقای شاخص‌های زیربنایی و روبنایی گیلان به ویژه در بخش بهداشت، درمان و بهبود محیط زیست شهری بوده است.

همچنین تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه در خصوص آغاز احداث اورژانس و بیمارستان جنرال پورسینا، احداث بیمارستان رازی رشت، از سرگیری احداث و بهسازی دانشکده پزشکی سایت لاکان و همچنین در خصوص تامین منابع فاز اجرایی این پروژه ها نیز بحث و تبادل نظر شد.
تکمیل پروژه های عمرانی و فنی بهداشت و درمان شهرستان ها و همچنین در نظر گرفتن منابع فوق‌العاده جهت تامین تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای نیز از دیگر مواردی بوده که توسط دکتر سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین نمایندگان مردم در حوزه های انتخابیه سراسر استان طی این نشست، مورد تاکید قرار گرفته است.

نمایندگان مردم گیلان در خانه ملت نیز هر کدام با برشمردن نیازمندی‌های حوزه انتخابیه خود به ویژه در بخش بهداشت و درمان از آمادگی خود برای مساعدت های تقنینی با دولت خبر دادند.

این پست ۲۱۹ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید