نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

منجیل تاریخ انتشار: 00/02/07 بدون نظر   833 بازدید

اندازه فونت    
نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

محمدرضا شوقی

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر به نقل از روابط عمومی شهرستان رودبار،صبح امروز سه شنبه، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار با حضور باقری اسکلکی مدیر آموزش و پرورش، عباسقلی زاده فرماندار شهرستان رودبار، حجت السلام و المسلمین سید محمدی امام جمعه شهرستان و دیگر اعضا با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در فرمانداری شهرستان رودبار برگزار شد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه، ابتدا “باقری اسکلکی”، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن  تقدیر و تشکر از مجاهدت ها و تلاش های بی دریغ معلمان شهرستان در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به ارائه گزارش از اجرای مصوبات جلسه گذشته و دستور کار جلسه جاری پرداخت. وی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد دریافت سند مالکیت برای مدارس سطح شهرستان از اجرایی شدن و تحصیل سند تعدادی از مدارس خبر داد.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار اضافه کرد؛ با توجه به در پیش بودن گرامیداشت هفته معلم تمهیدات و برنامه ریزی های مناسبی جهت تقدیر و تشکر از جهادگران عرصه تعلیم و تربیت صورت خواهد گرفت.
“باقری اسکلکی” در پایان نیز گفت؛ در زمینه برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم و در صورت برگزاری امتحانات حضوری با افزایش تعداد حوزه های امتحانی (هر شهر دو حوزه) در تلاش برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات با توجه به شیوه نامه های بهداشتی هستیم.
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه معلمان در نظام جمهوری اسلامی ایران و نقش تعیین کننده آنان در تربیت فرزندان و انسان های صالح و تاثیر گذار گفت؛ جهت تقدیر و تشکر از معلمان و فرهنگیان شهرستان از هیچ تلاشی دریع نخواهد کرد. همچنین “عباسقلی زاده” فرماندار شهرستان رودبار در زمینه برگزاری حضوری امتحانات نهایی عنوان کرد؛ از تمام تلاش ها و امکانات جهت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در صورت برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم بهره گیری شود تا خطر کمتری متوجه دانش آموزان گردد.

این پست ۴۱۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید