نام‌نویسی از علاقمندان در رقابت‌های قرآن‌کریم اوقاف گیلان تمدید شد

گیلان تاریخ انتشار: 03/03/27 بدون نظر   22 بازدید

اندازه فونت    
نام‌نویسی از علاقمندان در رقابت‌های قرآن‌کریم اوقاف گیلان تمدید شد

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین اسماعیل تدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دلیل استقبال قرآن آموزان، حافظان و قاریان گیلانی زمان ثبت‌نام چهل‌ و هفتمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه تا ۲۹ خرداد تمدید شده‌است.

وی با بیان اینکه این مسابقه‌ها در بخش آوایی و معارفی و در رشته‌های مختلف قرآن کریم و نغمات دینی برگزار می‌شود اضافه کرد: رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال می توانند در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل در مراحل شهرستانی، استانی و سراسری ثبت‌نام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: رده سنی ۱۸ سال به بالا می‌توانند در همه رشته‌های بخش آوایی انفرادی، حفظ شامل ۳۰، ۲۰، ۱۰ و پنج جزء قرآن کریم به‌ صورت قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی بخش گروهی نامنویسی کنند.

وی اظهار کرد: مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم بخش معارفی عمومی شامل ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر صرفا در مرحله شهرستانی و بخش معارفی تخصصی شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اضافه کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در بخش‌های آوایی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی به سایت http://my.oghaf.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مسابقه‌های شهرستانی در سه منطقه گیلان برگزار می‌شود افزود: منطقه یک به میزبانی شهر رشت شامل شهرهای رشت، خمام، لشت نشا، بندرانزلی، صومعه‌سرا، فومن، شفت و رودبار است.

حجت‌الاسلام تدینی اظهار کرد: آستانه‌اشرفیه هم به‌ عنوان منطقه دوم از متسابقین شهرهای آستانه‌اشرفیه، لنگرود، رودسر، لاهیجان، املش و سیاهکل میزبانی می‌کند و میزبانی منطقه سه نیز بر عهده شهر تالش بوده که با حضور متسابقین شهرهای آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال برگزار می‌شود.

مرحله شهرستانی مسابقه های قرآن کریم در نیمه نخست تیر و نوبت استانی هم نیمه دوم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این پست ۳۲ بار بازدید شده

برچسب ها: , , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید