معلمان همیشه بالاترین منزلت را دارند

منجیل تاریخ انتشار: 01/02/11 بدون نظر   636 بازدید

اندازه فونت    
معلمان همیشه بالاترین منزلت را دارند

معلمان همیشه بالاترین منزلت را دارند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت و گرامیداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
معلم یک نعمت الهی است که از ازل تا ابد مردم را از ظلمات به نور هدایت می کند. کلید جاودانگی یک کشور در دستان پر توان معلمان و فرهنگیان آن سرزمین قرار گرفته و تمام دنیا برای اعتلا و رسیدن به آرمان های غایی و نهایی به معلمان نیازمند هستند.
معلمان عزیز و پرتلاش شهرستان صلح و دوستی، شما سختی های زیادی را متحمل می شوید، درد ها و رنج هایی که در سال هایی اخیر با ورود ویروس کرونا افزوده شده ولی شما هرگز آموزش را تعطیل نکردید، شما باری دیگر به همگان ثابت کردید چرا این شغل را مختص انبیاء می دانند و بالاترین منزلت را برای شما درنظر می گیرند، فداکاری هایتان را برای فرزندان مستعد و توانمند این شهرستان هرگز فراموش نخواهیم کرد، زحماتتان در این ایام سخت برای برافراشته نگهداشتن پرچم علم و آگاهی کشور ستودنی بوده و این باعث افتخار است. برای تقدیر از شما نه واژه و نه جمله ای نخواهم یافت و باید به افتخار این شکوه برایتان ایستاد و سر تعظیم فرود آورد.
دوازدهم اردیبهشت ماه فرصتی است مغتنم، تا یاد و خاطره  استاد فرزانه شهید” آیت الله مرتضی مطهری” معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.
اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور بخصوص فرهنگیان شهرستان شکوفه های زیتون رودبار، تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزونتان را خواستارم، برای ساختن فردایی بهتر در کنار هم تلاش خواهیم نمود.

این پست ۳۲۷ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید