معلمان نقش مهمی در جلب مشارکت مردم در انتخابات دارند

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/11 بدون نظر   28 بازدید

اندازه فونت    
معلمان نقش مهمی در جلب مشارکت مردم در انتخابات دارند

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز دوشنبه در آیین جشن آموختگی دانشگاه فرهنگیان گیلان از این دانش آموختگان خواست در انتخابات نقش آفرین باشند و افزود: در تعیین فرد اصلح سابقه، گذشته و عملکرد افراد را در نظر بگیرید تا کسانی که مدعی سکانداری قوه اجرایی کشورند پس از انجام بررسی های لازم انتخاب شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان امانتی هستند که به دست شما سپرده شده اند؛ این کودکان با فطرتی پاک در اختیار شما گذاشته می شوند تا با روش های پرورشی صحیح، انسانهایی آگاه برای آینده این سرزمین تربیت کنید.

عباسی تاکید کرد: معلمان باید دقت لازم را در فرآیند رشد دانش آموزان به لحاظ عاطفی، حسی و حرکتی مد نظر قرار دهند تا پرورش توامان جسم و روح، اندیشه و فکر آنها با هم همراه شود و فعالیت بر روی رشد ذهنی دانش آموزان باید محور آموزش در آموزش و پرورش باشد.

وی تاکید کرد: اگر دانش آموزان رشد اخلاقی و اجتماعی نداشته باشند نمی توانند در کلاس و خانواده و جامعه یکدیگر را بپذیرند لذا باید برای پرورش ذهن آنها برنامه ریزی کرد.

استاندار گیلان افزود: کتابهای درسی تدوین شده به عنوان یک دستور العمل در مدارس محور عمل قرار گیرد اما در این میان شما باید با تجهیز به دانش روز بر دانش آموزانی که در کلاس حضور دارند، اثر گذار باشید. دانش آموزان سرمایه های اجتماعی هستند که تربیت آنها به شما سپرده شده است و تربیت صحیح این دانش آموزان با رعایت و حفظ امانت داری؛ آینده ایران را می سازد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت شغل معلمی گفت: با برگزیدن این شغل؛ منافع مادی و اقتصادی باید اولویت دوم شما باشد چون در این حرفه اقتصاد آموزش و پرورش مطرح است. در بخش مادی نیز در دولت سیزدهم بخش زیادی از مطالبات فرهنگیان پرداخت شد و این موضوع مورد توجه دولتمردان بود.

در این آئین ۲۱۱ دانش آموخته مرد و ۱۷۵ دانش آموخته زن تجلیل شد و در انتهای مراسم سوگندنامه را قرائت کردند.

این پست ۴۸ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید