مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار گیلان تا پایان تعطیلات نداریم

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/01/11 بدون نظر   81 بازدید

اندازه فونت    
مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار گیلان تا پایان تعطیلات نداریم

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان، با بیان اینکه کالاهای ویژه ماه رمضان و عید نوروز از ماه ها قبل تامین شده است، عنوان کرد: با وجود حجم بالای مسافران در استان، تا امروز مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداشتیم و این برنامه ریزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

صالح محمدی امروز، ۱۰ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با محوریت تحقق شعار سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تامین، توزیع و نظارت بر بازار ارائه شد.

وی با اشاره به اهمیت تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، افزود: گیلان از استان های گردشگرپذیر بوده و تامین کالاهای اساسی ضرورت دارد و لذا سازمان جهادکشاورزی در حوزه تامین و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در حوزه نظارت اقدامات لازم را در دستور کار دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان این‌که کالاهای ویژه ماه رمضان و عید نوروز از ماه ها قبل تامین شده است، عنوان کرد: با وجود حجم بالای مسافران در استان، تا امروز مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداشتیم و این برنامه ریزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

محمدی با اشاره به توزیع میوه شب عید در مراکز عرضه و برپایی نمایشگاه های بهاره، خاطرنشان کرد: پایش و نظارت بازار با همکاری صمت و اصناف و سایر دستگاه های اقتصادی به صورت مستمر انجام می شود تا آرامش بازار برقرار باشد.

وی از نظارت اکیپ‌های بازرسی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی مردم خبر داد و گفت: طی عملیات های بازرسی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۵ فروردین ماه امسال، ۲۱ پرونده تخلف صنفی – تعزیراتی تشکیل شده که ارزش ریالی این تخلفات ۸۹۹۵ میلیون ریال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یادآور شد: با توجه به اهمیت بحث بازرسی و نظارت بر بازار محصولات اساسی کشاورزی، سامانه ۱۲۴ واحد نظارت و بازرسی بر قیمت محصولات اساسی کشاورزی استان، منتظر شنیدن هرگونه شکایت از بابت گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و… محصولات اساسی است و از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلف صنفی را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام

این پست ۸۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید