مشارکت بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی با ارائه خدمات اثرگذار

در شهرستان تاریخ انتشار: 03/03/27 بدون نظر   24 بازدید

اندازه فونت    
مشارکت بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی با ارائه خدمات اثرگذار

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بسیج سازندگی سپاه می‌تواند طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی را با قیمت پایین‌تر و در زمان کوتاه‌تری تحویل دهد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی شامگاه ۲۶ خردادماه در نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی در طرح‌های عمرانی و آبرسانی و محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشور از نظر اقتصادی درگیر تحریم و مشکلات ناشی از آن است، نیاز به کار جهادی و نیروهای جهادی داریم که کارهای عمرانی استان را پیش ببریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه می‌تواند طرح‌های عمرانی را با قیمت پایین‌تر و در زمان کوتاه‌تری تحویل دهد، افزود: در شش ماهه گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی، ساخت مسکن محرومان با مشارکت بسیج سازندگی هزینه شده است.

سردار دامغانی گفت: در شرایط کنونی که کشور از نظر اقتصادی درگیر تحریم و مشکلات ناشی از آن است، نیاز به کار جهادی و نیروهای جهادی داریم که کارهای عمرانی استان را پیش ببریم.

در این نشست نمایندگان استان هم در خصوص مشکل پسماند، پیگیری طرح‌های عمرانی ناتمام، بدهی پیمانکاران و بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زا برای استان بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

این پست ۴۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید