مشارکت، خدمت و مقاومت گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/07 بدون نظر   23 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی روز پنجشنبه در مراسم چهملین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در مصلی شهرستان آستارا اظهارکرد: حضور مردم در مراسم شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در راستای قدردانی از رئیس جمهور عزیزمان بود؛زیرا شهید آیت الله رئیسی خود را فدای مردم، مملکت و رهبری کرد و شهادت در راه اسلام را افتخار خود می دانست.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: این بزرگواران همواره در جست‌وجوی شهادت در راه خدمت به اسلام و انقلاب بودند و در واقع آنان به عهد سربازی خود با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری وفا کردند.

وی با اشاره به تعابیر مورد استفاده مقام معظم رهبری در توصیف شهید جمهور افزود: وظیفه ما به عنوان مجموعه تبلیغ اسلام ناب انقلابی و عاشورایی، تبیین و معرفی گفتمان رئیس جمهور شهید است که به واسطه تلاش‌های خود در دوران خدمت، شایسته چنین توصیفاتی از سوی ولی امر مسلمین شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حریزاوی تصریح کرد: همان‌گونه که به گفته مقام معظم رهبری ، دشمنان از نام شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه دارند، شهید آیت الله رئیسی نیز از دکتر رئیسی برای دشمن خطرناک‌تر است و باید گفتمان شهید رئیسی را در جامعه نشر و تبیین نماییم .

وی گفتمان خدمت را مکمل گفتمان مقاومت عنوان و خاطرنشان کرد: در این دولت اسرائیل موشک باران شد، و این از اقتدار و خود باوری در راستای مقاومت و خدمت است ؛ همه بدانند که چاره ای جز مقاومت وجود ندارد زیرا هزینه مقاومت عزتمندانه کمتر از سازش است و بهترین راه حفظ شخصیت نظام پیگیری منویات رهبری است.

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه شاهد برپایی بزرگترین جشن‌های غدیر در کشور بودیم، اظهار کرد: طول راهپیمایی‌های غدیر ۳۳۰ کیلومتر برآورد شد.

وی پیام روشن جشن‌های باشکوه عید غدیر را هشدار به رژیم غاصب صهیونیستی عنوان و تصریح کرد: این عملیات بزرگ مخابره یک پیام روشن برای فروپاشی این غده سرطانی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: جشن‌های غدیر و مراسم محرم بخشی از گفتمان جبهه مقاومت است.

وی تاکید کرد: بعضی برای رسیدن به قدرت که در کلامشان به صراحت بیان می کنند حاضر هستند هر اقدام خلاف اخلاق را انجام دهند و مردم ما باید با هوشیاری تمام معیارهایی را که مقام معظم رهبری بیان کرده اند را برای انتخاب اصلح به کار ببندند.

حجت الاسلام حریزاوی گفت: اگر نیت خدمت باشد دیگر قدرت در آن دیده نمی شود و کسی که به عنوان یک مسئول انتخاب می شود خود را فدای خدمت و هدف خود قرار می دهد .

این پست ۴۰ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید