مشارکت، اصل مهم و محوری انتخابات است

گیلان تاریخ انتشار: 03/03/27 بدون نظر   27 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش صفرنژاد روز یکشنبه در نشست با دهیاران استان با موضوع جهاد تبیین در رشت اظهار کرد: ضمن تلاش برای افزایش مشارکت مردم باید به موضوع انتخاب اصلح نیز توجه شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه همه ما باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، اضافه کرد: اهداف و آرمان‌های شهدا باید برای مردم به ویژه نسل نو تبیین شود و در این ارتباط دهیاران در روستاها نقش مهمی دارند.

کارشناس مسایل سیاسی و بین‌الملل به مراسم باشکوه تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش اشاره کرد و ادامه داد: در پی شهادت آیت‌الله رئیسی بسیاری از سران کشورها پیام تسلیت دادند و ۷۷ مسئول و هیات رسمی از دنیا به ایران آمدند.

وی با بیان اینکه شهیدان رئیسی و سلیمانی با نگاه ویژه خداوند عزیز شدند، اظهار کرد: مدل عملکردی رئیس جمهور شهید خدمتگزاری بود و برای رفع مشکلات مردم صادقانه تلاش می‌کرد از اینرو عزت یافت.

این استاد دانشگاه در ادامه درباره اختلاف سلیقه سیاسی در کشور گفت: اگر قرار باشد تا همه مانند یکدیگر فکر کنند آن وقت جمهوریت معنا ندارد؛ با حفظ احترام، ادب و اخلاق می‌توان اختلاف سلیقه داشت.

وی با اشاره به نقش مردم و حضور همیشگی آنان در عرصه‌های مختلف خطاب به دهیاران حاضر در این نشست اظهار کرد: مردم مورد تکریم هستند ولو اینکه زیاده خواه باشند؛ شما باید سعه صدر داشته باشید.

صفرنژاد ادامه داد: دهیاران پرچم اعتقادات در روستاها را بالا ببرید؛ دغدغه نخست ما در روستا بعد از عمران، آبادانی و معیشت موضوع اعتقادات است و برگزاری مراسم‌های دینی و مذهبی بدون حاشیه و ریخت و پاش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: در میان مردم باشید، همانند آنان زندگی کنید، فخرفروشی نکنید و اصول و ارزش‌ها را تحت هیچ شرایطی به حاشیه نبرید.

نشست جهاد تبیین روز یکشنبه از سوی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با حضور جمعی از دهیاران در رشت برگزار شد.

این پست ۵۲ بار بازدید شده

برچسب ها: , , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید