مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودبار در نشست خبری با خبرنگاران: همدلی و هم افزایی بین روابط عمومی فرمانداری رودبار و خبرنگاران رودباری حاکم است

منجیل تاریخ انتشار: 03/04/11 بدون نظر   59 بازدید

اندازه فونت    
مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودبار در نشست خبری با خبرنگاران: همدلی و هم افزایی بین روابط عمومی فرمانداری رودبار و خبرنگاران رودباری حاکم است

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودبار در نشست خبری با خبرنگاران: همدلی و هم افزایی بین روابط عمومی فرمانداری رودبار و خبرنگاران رودباری حاکم است

محمدرضا شوقی نصفچی مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودبار در نشست خبری طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: با توجه به‌ اینکه تغییر و تحولات خاصی در مجموعه روابط عمومی فرمانداری رودبار قرار گرفته،همدلی و هم افزایی با خبرنگاران رودباری حاکم است.

شوقی نصفچی با بیان اینکه خبرنگاران بدون هیچ گونه چشم داشتی مجموعه دولت را همراهی میکنند، افزود:خبرنگاران شهرستان رودبار در اکثر مراسمات و صحنه های سیاسی، اجتماعی و… مجموعه فرمانداری رودبار را همراهی میکنند.

وی با بیان اینکه مجموعه روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودبار همواره در تلاش بوده فضای منسجم و متحد بین خبرنگاران ایجاد کند، افزود:صاحبان رسانه های خبری شهرستان با آگاهی کامل همواره می‌توانند فضای صمیمی را برای خود و همکاران ایجاد کنند.

شوقی ضمن تاکید بر لزوم تقویت ارتباط موثر میان رسانه‌ها و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان را اعضای یک خانواده عنوان کرد و افزود:مسئولان روابط عمومی ادارات با کمک اصحاب رسانه شهرستان در جهت منافع مردم و معرفی دستاوردهای دولت و نظام گام بر دارند.

محمدرضا شوقی در ادامه تصریح کرد: در شهرستان رودبار ظرفیت و جاذبه های گردشگری وجود دارد که میشود توسط شما اصحاب رسانه شناسایی و معرفی شوند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری رودبار رسانه‌ها را پیشگام عرصه جهاد تبیین خواند و گفت: خبرنگاران و رسانه ها با داشتن مخاطبان خود میتوانند امید آفرینی را در بین مردم ترویج دهند.

شوقی نصفچی ضمن اشاره به عملکرد جهادی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار، یاد آور شد: با تلاش های وافر فرماندار رودبار و مسئولان شهرستان، پروژه های عمرانی نیمه کاره به اتمام رسید و این امر سبب ایجاد امید آفرینی مردم نسبت به انقلاب اسلامی شد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری رودبار ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران شهرستان رودبار گفت: شما خبرنگاران که خط مقدم جبهه مقاومت هستید با سواد و آگاهی کامل میتوانید مطالبات مردم را با نقد سازنده از مسئولان پیگیری کنید.

محمدرضا شوقی به بخشی از مهمترین مشکلات خبرنگاران شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت: نداشتن بیمه و تشکلهای صنفی از جمله مشکلات خبرنگاران است که باید توسط متولیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان توسط خبرنگاران برجسته میشود، افزود: به روابط عمومی های ادارات تاکید داشتیم که تعامل موثر و بیشتری با نشریات و خبرنگاران داشته باشند تا عملکرد روستای ادارات دولتی دیده شود.

محمدرضا شوقی مسئول روابط عمومی فرمانداری رودبار بیان داشت: از رسانه های فعال که فاقد مجوز رسمی هستند انتظار میرود جهت اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اخبار مجموعه فرمانداری شهرستان رودبار در پرتال فرمانداری بارگذاری میشود،گفت: خبرنگاران و صاحبان رسانه های شهرستانی جهت پوشش اخبار فرمانداری شهرستان رودبار میتواند با مراجه به پرتال فرمانداری که تنها منبع رسمی آن سازمان است ، خبرها را دنبال کنند.

شوقی نصفچی با تاکید بر اینکه فرماندار محترم شهرستان رودبار ارتباط موثر با اصحاب رسانه شهرستان دارد، گفت: فرماندار شهرستان رودبار تا کنون ارتباط موثر و صمیمی با خبرنگاران داشته و به صورت مستقیم انتقادات سازنده آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار میدهد.

محمدرضا شوقی نصفچی در پایان ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: مطالبه گری و منعکس مشکلات سازنده و بدون سیاه نمایی از اصلی ترین وظایف خبرنگاران بوده که توسط آنها در سطح شهرستان رقم خورده است.

این پست ۸۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید