ماه رمضان، ماه رحمت و برکت

منجیل تاریخ انتشار: 00/01/27 بدون نظر   687 بازدید

اندازه فونت    
ماه رمضان، ماه رحمت و برکت

محمدرضا شوقی

امام جمعه رشت: ماه رمضان، ماه خوبی‌ها و ماه نزول رحمت و برکت خداوند برای روزه داران مومن و مخلص است.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر؛نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های پیام جمعه امروز در مصلای امام خمینی رشت، باتاکید بر اجرای مناسک و برنامه‌های ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا روزه داران باید با جدیت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و با فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک مساجد را در ماه میهمانی خدا باز نگهدارند.
آیت ا… فلاحتی، با تقبیح روزه خواری در اماکن و معابر عمومی و ملاء عام در ماه مبارک رمضان، آن را حرام شرعی و جرم قانونی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی باید به روزه خواران تذکر داده و در صورت تکرار متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل کشاورزی در گیلان و دغدغه‌های مختلف شالیکاران زحمتکش، گفت:باید همه مسوولان استان به ویژه سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای با همکاری یکدیگر و بهره مندی از تجارب سال‌های گذشته، مصرف آب کشاورزی را مدیریت کنند تا مشکلات این بخش به حداقل برسد و از وقوع برخی آسیب‌ها و خسارت‌ها پیشگیری شود.
امام جمعه رشت همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا محل منازعه و تسویه حساب‌های سیاسی نیست و مردم به کسانی رای دهند که بدور از زدوبند‌های سیاسی، برای عمران و آبادانی شهر و روستا گام بردارند.
آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از خطبه‌ها با یادآوری فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش و رشادت‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ارتش خود را از مردم و برای مردم می‌داند و امروز در سایه ولایتمداری در عرصه‌های گوناگون با کار جهادی در کنار مردم قرار گرفته است.
وی به دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل هم اشاره کرد و گفت: سپاه از دل جامعه و مردم است و در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی یار و یاور مردم و نظام اسلامی است.

این پست ۲۳۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید