ماموران قلابی در گیلان دستگیر شدند

گیلان تاریخ انتشار: 03/04/14 بدون نظر   21 بازدید

اندازه فونت    
ماموران قلابی در گیلان دستگیر شدند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور روز پنجشنبه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر درگیری و قصد سرقت تحت پوشش مامور از متصدی یک مغازه قصابی در منطقه گلسار رشت، بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران یک متهم که با چاقو توسط متصدی قصابی مجروح شده بود دستگیر و با تمهیدات امنیتی به بیمارستان منتقل شد افزود: با اعترافات متهم مجروح، ۲متهم ۲۹ و ۳۴ ساله این پرونده نیز شناسایی و طی عملیاتی مجزا دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به اخاذی تحت پوشش مامور از مردم، بیان کرد: یک دستگاه خودرو پژو پارس متهمان توقیف و یک قبضه سلاح کمری، بی‌سیم، دستبند و چاقو از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان یادشده از همکاری مردم با پلیس در دستگیری این افراد کلاهبردار تقدیر و تشکر کرد و از آن‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این پست ۳۸ بار بازدید شده

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید