لزوم آماده سازی اماکن برای واکسیناسیون

منجیل تاریخ انتشار: 00/02/25 بدون نظر   544 بازدید

اندازه فونت    
لزوم آماده سازی اماکن برای واکسیناسیون

لزوم آماده سازی اماکن برای واکسیناسیون

استاندار گیلان گفت: مدیران و مسئولان استان برای آماده سازی اماکنی که قرار است در آن واکسیناسیون انجام شود اقدام کنند.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر؛ ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا با بیان اینکه تولید واکسن داخلی پیشرفت قابل توجهی داشته است افزود: برای انجام مطلوب فرآیند واکسیناسیون نیازمند استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، شهرداری ها، سپاه، بسیج، بخش خصوصی و اماکن مذهبی وسیع موجود با تهویه مناسب هستیم.
وی بر ضرورت رعایت جدی توصیه‌های بهداشتی همزمان با تغییر رنگ‌بندی‌های کرونایی در استان، رسیدن به نقطه مطلوب در مراعات پروتکل‌ها را نیازمند نقش‌آفرینی و مشارکت همگانی خواند و گفت که همه دستگاه‌ها برای انجام مطلوب فرآیند واکسیناسیون، ملزم به همکاری هستند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه در کنار سیر نزولی مبتلایان در کشور در گیلان نیز شاهد کاهش تعداد مبتلایان هستیم افزود: خروج از شرایط قرمز کرونایی و تغییر وضعیت تعدادی از شهرستان‌ها از نارنجی به زرد، نباید منجر به کم‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عادی انگاری شود.
ارسلان زارع ، نقطه مطلوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ۹۰ درصد عنوان کرد و با اشاره به اینکه میانگین میزان مراعات در سطح کشور ۶۵ درصد است، بر لزوم افزایش تشدید نظارت‌ها بر اصناف با همراهی مردم تأکید کرد و از اصناف، صاحبان مشاغل و کسب و کار‌ها هم خواست تا نسبت به رعایت کامل توصیه‌ها اقدام کنند.
وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم خاطرنشان کرد: کمیته آموزش ستاد استانی کرونا باید همه توان خود برای مدیریت مطلوب آزمون ها، حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان و رفع دغدغه والدین آنان را بکار گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم از بستری بودن ۴۵۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد و بر همکاری همه دستگاه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون تأکید کرد

این پست ۳۲۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید