قدردانی سفیر ایران از مقامات استرالیا در برقراری امنیت انتخابات

ایران و جهان تاریخ انتشار: 03/04/08 بدون نظر   20 بازدید

اندازه فونت    
قدردانی سفیر ایران از مقامات استرالیا در برقراری امنیت انتخابات

سفیر جمهوری اسلامی ایران در استرالیا از وزارت امور خارجه و تجارت استرالیا که در هماهنگی با پلیس فدرال و یگان حفاظت اماکن دیپلماتیک برای برقراری نظم و امنیت در محل‌های اخذ رأی تلاش کردند، تشکر کرد.

به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنا، احمد صادقی سفیر ایران در استرالیا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:  ای خطّۀ ایران مهین، ای وطن من ای گشته به مهر تو عجین جان و تن من، امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳ (۲۸ ژوئن ۲۰۲۴) چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت ایرانیان عزیز و مشتاق در داخل و خارج از کشور و برای اعمال ارادۀ خود در انتخاب مدیر ارشد اجرایی کشور برگزار شد.

وی یادآور شد: این انتخابات به دلیل عروج خادمان عزیز ملت ایران، یکسال پیشتر از موعد برگزار شد. آنچه به واقع ارزش و فضیلت ایرانیان بوده، عشق و علاقه شمار متنابهی از هموطنان عزیزمان در خارج از کشور برای عملی نمودن حضور خویش در صحنۀ انتخابات بعنوان یک اقدام مردمسالارانه است.

این دیپلمات کشورمان همچنین تصریح کرد: ما در سفارت جمهوری اسلامی ایران در استرالیا مفتخر بوده‌ایم که در پاسخ به خواست‌های فراگیر هموطنان از شهرهای مختلف این کشور، توانستیم در چهار حوزۀ انتخاباتی کانبرا، سیدنی، ملبورن و بریزبین شعب اخذ رأی دایر و امکان مشارکت هموطنان را فراهم آوریم. اینجانب به نوبه خود از همکاران وزارت امور خارجه و تجارت استرالیا که در هماهنگی با پلیس فدرال و یگان حفاظت اماکن دیپلماتیک در حد امکان برای حفظ و برقراری نظم و امنیت در محل های اخذ رأی تلاش به عمل آوردند، صمیمانه تشکر می کنم.

صادقی افزود: برای آن دسته از کسانی که به دور از فرهنگ دیرین ایران و ایرانیان در رواداری، منطق و کاربرد عقل سلیم، در برخی از حوزه‌ها حق انتخاب سایر هموطنان عزیز را زیر پاگذارده و با تعرض کلامی و بیان خشونت آمیز، آرامش روانی آنها را خدشه‌دار کردند، آرزوی بازگشت به مدارا و فرهنگ غنی و موروثی-تمدنی ایران عزیزمان را دارم.

انتهای پیام 

این پست ۳۸ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید