فلاکت فعلی گیلان به دلیل بی توجهی مسئولین به ظرفیت بسیج است

منجیل تاریخ انتشار: 00/08/08 بدون نظر   1981 بازدید

اندازه فونت    
فلاکت فعلی گیلان به دلیل بی توجهی مسئولین به ظرفیت بسیج است

فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

فلاکت فعلی گیلان به دلیل بی توجهی مسئولین به ظرفیت بسیج است/ برخی از مدیران تنها با چند ساعت کار در روز ادعای جهادی بودن دارند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فلاکت فعلی ما ناشی از بی توجهی مسئولین به ظرفیت بسیج است گفت: تمام اقشار بسیج آماده همکاری با استاندار جدید گیلان و شهردار رشت هستند لذا این فرصت طلایی را از دست ندهید.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر؛اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه “امیرحسین علوی” شهردار شهر رشت ظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه با فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی دیگر از پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه ما سربازان ولی فقیه در عرصه دفاع و امنیت هستیم گفت: هدایت امور در عرصه دفاع و امنیت بر عهده ولی‌فقیه بوده و تاکنون هرچه که موفقیت در این راستا کسب کرده‌ایم نیز به دلیل همین هدایت‌های درست است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دستاوردهای مهم دفاعی کشور در طی ۳۰ سال اخیر به دست آمده است افزود: در نگاه مدیریت اقتصادی کشور تمام توجهات به خواصی بوده که تاکنون به جز زحمت نتیجه‌ دیگری برای ما نداشتند و هنگامی که آن را با مدیریت ولایی مقایسه می‌کنیم، متوجه تفاوت ها و نتیجه عمل به شعار انقلاب یعنی «ما می‌توانیم» می‌شویم.

اجازه نمی‌دهم تک‌روی‌ها و برخی تفکرات انحرافی بازدارندگی ایجاد کند

وی با اشاره به اینکه استان گیلان در زمینه تزریق واکسن کرونا رتبه نخست کشوری را کسب کرده است بیان کرد: این افتخارات حاصل تفکر «ما می‌توانیم» بوده که با ورود بسیجیان و سپاهیان محقق شده است.

بزرگترین مشکل فعلی گیلان موضوع پسماند، فاضلاب، رودخانه ها و ترافیک است

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در گیلان غیر قابل حل نیست ادامه داد: بزرگترین مشکل فعلی استان گیلان موضوع پسماند، فاضلاب، رودخانه ها و ترافیک شهر رشت است که زندگی مردم را مختل کرده اما هیچ کدام از این مشکلات غیر قابل حل نیستند و می‌توان با یک‌سوم از هزینه‌های گفته شده آنها را برطرف کرد به شرط آنکه بخواهیم کار کنیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در مدیریت نظام ولایی تکیه رهبری همواره بر مردم بوده است اما مخالفان ایشان همواره بر خواص بی خاصیت دردسرسازی که تنها پول برایشان اهمیت دارد، چشم امید دوخته‌اند.
وی با اشاره به اینکه تجربه ۴۰ ساله ما در حوزه دفاعی و امنیت حاکی از آن است که نگاه و رویکرد رهبری مشکلات را برطرف می‌کند افزود: دور تا دور ایران پر از پایگاه‌های دشمن است اما با این وجود هیچ مشکلی در عرصه امنیتی نداریم لذا باید این نگاه در عرصه اقتصاد نیز حاکم شود.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه مردم ما به شدت از مدیریت بوروکراسی خسته شده اند تصریح کرد: ظاهر مردم باطن مسئولین است لذا اگر چهره شهر خرابی دارد این موضوع نشات گرفته از عملکرد بد مسئولین است و اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم نیازمند آن هستیم که در عمل مدیریت جهادی و انقلابی را در دستور کار قرار دهیم.

برخی از مدیران ما تنها با چند ساعت کار در روز ادعای جهادی بودن دارند

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه در مدیریت جهادی ساعت کار باید از حالت عادی خارج شود عنوان داشت: برخی از دشمنان سرسخت جمهوری اسلامی در شبانه روز ۲۰ ساعت علیه نظام کار می‌کنند اما برخی از مدیران ما تنها با چند ساعت کار در روز ادعای جهادی بودن دارند.
وی ادامه داد: برخی مسئولین در سطح شهرستان ها تاکنون به برخی نقاط تحت مدیریت خود سرکشی نکرده‌اند، با چنین افرادی نمی‌توان کار جهادی کرد زیرا هنر در کار جهادی این است که افراد در برابر تمامی موانع ایستادگی کرده و شبانه روز کار کنند.
سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه سپاه پاسداران حافظ انقلاب است گفت: تا پای جان پای انقلاب هستیم و برای حفظ آن حاضریم هزار بار کشته شویم و اگر کسی چنین تفکری نداشته باشد پاسدار اسلام نیست.

لازمه موفقیت در هر کاری توجه به مردم است

فرمانده سپاه قدس گیلان لازمه موفقیت در هر کاری را توجه به مردم دانست و افزود: حدود یک میلیون بسیجی در استان گیلان داریم که آماده هرگونه همکاری با استاندار و شهردار جدید هستند‌.
وی با بیان اینکه فلاکت فعلی ما ناشی از بی توجهی مسئولین به ظرفیت بسیج است بیان کرد: بزرگترین شبکه مردمی جهان بسیج است و توجه به این ظرفیت عظیم می‌تواند بسیاری از مشکلات فعلی استان از جمله فاضلاب و موضوع سراوان را پیش از آنکه بحرانی شود، حل کند.

بسیج و سپاه گیلان با تمام امکانات آماده همکاری با استاندار و شهردار رشت است

سردار عبدالله پور با بیان اینکه تمام اقشار بسیج آماده همکاری با استاندار جدید گیلان و شهردار رشت هستند افزود: این فرصت طلایی را از دست ندهید زیرا با تمام امکانات با شما همکاری می‌کنیم تا بعدها بهانه‌ای دست کسی نباشد.

این پست ۱۸۸۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید