فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در دیدار با خانواد شهید سید سجاد حسینی : خانواده شهدا الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی هستند

منجیل تاریخ انتشار: 99/05/27 بدون نظر   2337 بازدید

اندازه فونت    
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در دیدار با خانواد شهید سید سجاد حسینی : خانواده شهدا الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی هستند

💠منجیل خبر – فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در دیدار با خانواده شهید “سید سجاد حسینی” گفت: خانواده شهدا در سخت‌ترین شرایط و با تحمل مشکلات و مصائب، الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند.

💠 فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در دیدار با خانواده شهید “سید سجاد حسینی” گفت: خانواده شهدا در سخت‌ترین شرایط و با تحمل مشکلات و مصائب، الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند.
به گزارش منجیل نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرهنگ “حمیدرضا فیضی” با حضور در منزل شهید “سید سجاد حسینی” با خانواده وی دیدار و از آنها دلجویی کرد.
🔹فرمانده انتظامی رودبار در این دیدار با بیان اینکه ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و پاسداری از خون این عزیزان و همچنین ادامه راه آنها از وظایف ما است افزود: نام و یاد شهدا تا همیشه تاریخ در قلب انسان‌های حق جو باقی می‌ماند.
🔹این مقام انتظامی تصریح کرد: شهدا با خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا امروز به توانیم در امنیت کامل به سر ببریم.
🔻وی تصریح کرد: خانواده شهدا در سخت‌ترین شرایط و با تحمل مشکلات و مصائب، امروز نه تنها الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند بلکه وجدان‌های آگاه و منصف نیز خود را مدیون این قشر معزز می‌دانند.
🔸گفتنی است، شهید “سید سجاد حسینی” از کارکنان کلانتری ۱۶ رستم آباد بود که در آذر ماه سال ۱۳۹۳ در منطقه اسکلک شهرستان رودبار به دست شرور مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این پست ۹۷۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید