فرماندار شهرستان رودبار در نماز جمعه شهر رودبار:نامزد های انتخاباتی از بد اخلاقی های انتخاباتی بپرهیزند

منجیل تاریخ انتشار: 02/12/04 بدون نظر   360 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شهرستان رودبار در نماز جمعه شهر رودبار:نامزد های انتخاباتی از بد اخلاقی های انتخاباتی بپرهیزند

عموپور فرماندار شهرستان رودبار در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر رودبار تاکید بر پرهیز بد اخلاقی های انتخاباتی توسط “نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی” و طرفداران آنها در سطح شهرستان کرد.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در نماز جمعه شهر رودبار در بین نمازگزاران ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت قائم (عج) گفت: برای ایجاد رقابت سالم نامزد های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان رودبار از بد اخلاقی های انتخاباتی بپرهیزند.

عموپور تصریح کرد: با گذشت ۲ سال از عمر پر برکت “دولت مردمی ایران قوی حضرت آیت الله دکتر رئیسی” میگذرد که شاهد شکل گیری کار های بزرگ و زیر بنایی در کشور، استان و شهرستان رودبار هستیم.

وی افزود: به گفته رئیس جمهور محترم این “دولت مردمی و انقلابی” متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و برخاسته از دل مردم بوده و برای خدمت به مردم سر از پا نمیشناسد.

وی با اشاره به دخالت بعضی از نامزدهای انتخاباتی شهرستان رودبار در عملکرد دولت سیزدهم متذکر شد: این روزها گاها شاهد سخنرانی برخی از نامزدها هستیم که “عملکرد دولت سیزدهم که مورد رضایت مردم هست” را زیر سئوال میبرند که اینگونه رفتار خلاف اخلاق است. سئوال من از آن نامزد محترم این است که شما برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده اید و اگر نقدی دارید باید به عملکرد مجلس را نقد کنید نه دولت را.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان رودبار یاد آور شد: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای باید خود را با ارائه برنامه ها بیشتر به مردم شریف شهرستان معرفی کنند تا مردم بیشتر با آنها آشنا شوند و در انتخاب درست و اصلح تصمیم بگیرند.

عموپور گفت:مجموعه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه روسای ادارات در دور افتاده ترین نقاط شهرستان در بین اهالی حضور پیدا میکند و مشکلات آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار میدهد، حال این بی انصافی و بی اخلاقی است نامزد محترمی بیان کند مسئولین شهرستان پشت میز نشین هستند.

عموپور اظهار داشت: برابر مر قانون هیچ نامزد انتخاباتی حق ندارد مسئولی را تهدید به عزل کند، در این راستا اعضای هیاتهای اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: اجرای تبلیغات انتخاباتی سالم در سطح شهرستان قوانین دارد که توسط قانون گذار معین گردیده و در حدود ۲۰ روز پیش فرمانداری آن را در اختیار نامزدها قرار داده است تا در چهارچوب قوانین تبلیغات انتخاباتی کنند و این پذیرفتنی نیست اگر کاندیدای بیان کند که نسبت به قوانین تبلیغاتی اشراف ندارد.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان رودبار اذعان داشت: با پول نمیتوان و نخواهیم گذاشت سرنوشت انتخابات را تغییر دهند، در این خصوص شورای تامین، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان تدابیر اجرایی لازم را اتخاذ کرده اند.

عموپور گفت: اقشار مختلف جامعه باید در “انتخاب اصلح” تلاش کنند، تبیین این مهم هم توسط افراد معتمد، تاثیرگذار و سرشناس شهرستان باید برای اقشار مختلف جامعه انجام شود.

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم برای خلق حماسه پرشکوه با “مشارکت حداکثری” در  راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در روز ۱۱ اسفند ماه تلاشی وافر نماییم.

این سخنرانی در راستای “حضور حداکثری و حماسی” مردم شریف شهرستان رودبار در ۱۱ اسفند توسط طهمورث عموپور فرماندار و رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان رودبار انجام شد.

این پست ۳۴۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید