فرماندار شهرستان رودبار در نماز جمعه شهر رستم آباد: در هفته دولت ۱۱۰ پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح خواهد شد

منجیل تاریخ انتشار: 02/06/03 بدون نظر   1074 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شهرستان رودبار در نماز جمعه شهر رستم آباد: در هفته دولت ۱۱۰ پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح خواهد شد

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار، طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر رستم آباد در بین نمازگزاران گفت: در هفته دولت ۱۱۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که ۷۶ نفر اشتعال دائم و ۵۰۱ نفر اشتغال موقت ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به تخصیص بودجه کشور بر اساس شاخص جمعیت افزود؛ در گذشته تخصیص بودجه در کشور فقط با آمار جمعیتی بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم، آیتم وسعت هم به تخصیص بودجه اضافه گردید. با توجه به اینکه شهرستان رودبار بزرگترین شهرستان با وسعت ۱۸ درصد از خاک استان است با دستورات استاندار گیلان و پیگیری های نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، رتبه اعتبار بودجه شهرستان رودبار اکنون در بین ۱۷ شهرستان، مقام چهارم استانی است.

عموپور از ۲۱ سفر رسمی استاندار گیلان به شهرستان رودبار در یک سال و نیم گذشته خبر داد و تصریح کرد؛دکتر عباسی مقام عالی استان گیلان ۲۱ سفر رسمی به شهرستان رودبار داشتند و از دور افتاده ترین روستاهای شهرستان بازدید میدانی کردند و جهادی مشکلات مردم را مورد بررسی و پیگیری قرار داده اند.

فرماندار شهرستان رودبار در ادامه اذعان داشت: حضرت آیت الله دکتر رئیسی دولت سیزدهم را بالاترین تورم در ۸۰ سال گذشته از دولت قبل با کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی، با میانگین رشد اقتصادی نزدیک به صفر، منفی بودن نرخ رشد و… تحویل گرفت و این در حالی بود که همزمان شبکه ها و سرویس های جاسوسی استعماری، مزدوران و نارسانه های داخلی در سطح کشور با سیاه نمایی علیه دولت، مردم را از انقلاب و نظام ناامید میکردند.

وی با بیان اینکه مردم در دولت دوازدهم دغدغه تزریق واکسن کرونا را داشتند، گفت: در دولت دوزادهم مردم کشور، در دوران بیماری منحوس کرونا دغدغه تزریق واکسن را داشتند ولی با تدابیر جهادگونه دولت سیزدهم این دغدغه مهم از بین مردم رفع شد و همزمان با واردات و تولید داخلی این مشکل رفع گردید و اکنون ایران اسلامی جزء ۱۰ کشور تولید کننده واکسن کرونا، در سطح جهان است.

فرماندار شهرستان رودبار اذعان داشت: در طول عمر دولت دوازدهم، هیچ توفیق و بهره ای در بحث پیشرفت سیاست خارجی وجود نداشت و فقط با غوغاسالاری بدنبال ایجاد فضاسازی رسانه ای بود ولی امروزه شاهدیم کشور عربستان سعودی و سایر کشورها به دنبال ارتباط مستقیم و دوستانه با جمهوری اسلامی ایران هستند و این نشان از توفیقات دولت سیزدهم در سیاست خارجی و روابط بین الملل است.

وی افزود: در سال گذشته دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با بهانه فوت مرحومه مهسا امینی ، در خواب سرنگون کردن نظام و انقلاب بودند ولی با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های تاثیر گذار و راهبردی دولت سیزدهم و حضور حماسی مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دشمنان باز هم شکست خوردند.

مقام عالی دولت در شهرستان رودبار بیان داشت: در دولت سیزدهم، حضرت آیت الله دکتر رئیسی هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیست و خواهر زاده ، برادر زاده و باندبازی ندارد، روحیه باندبازی ندارد و بی ادعاست، با دوقطبی آفرینی مردم را سرکار نمیگذارد، فضای کشور را رازآلود نمیکند، بگم بگم ندارد،دکتر رئیسی سخنانش منشاء تنش و تحریک سیاسی در کشور نیست، اختلافات با قوا را به بین مردم نمی آورد و آرامش مردم را بهم نمیزند، شبانه روز مثل یک سرباز – نه یک ژنرال – میدود و از هیچ کس هم طلبکار نیست و با این چنین افکاری کشور را راهبری و مدیریت میکند.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور داوطلبین شهرستان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس گفت: برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی  ۸۰ نفر از داوطلبین در سامانه پیش‌ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، برای حوزه انتخابیه شهرستان رودبار ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره گذشته افزایش ۱۴۲ درصدی داشته است.

عموپور تاکید کرد: آنچه برای نظام و حاکمیت در انتخابات اهمیت دارد مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات است که انشاءالله به نحو احسن رخ خواهد داد که در این راستا لازم است رسانه های شهرستان برای مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری تلاش صادقانه و به دور از غرض ورزی و سیاه نمایی کنند.

وی اذعان داشت: در هفته دولت در مجموع، در سطح استان گیلان با مدیریت جهادی دکتر عباسی استاندار گیلان ۱۳۶۰ پروژه عمرانی-توسعه ای با اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان در حال افتتاح است.

مقام عالی دولت با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند شیب تند را گذر کردیم و به قله پیشرفت نزدیک شده ایم و امروز روز ناامید شدن و خسته شدن نیست گفت: بر همه دولتمردان و بخصوص مدیران شهرستان رودبار واجب است که فرمایشات ایشان را در سرلوحه کاری خود قرار دهند و بیش از پیش جهت رفع مشکلات مردم تلاش وافر نمایند و هیچ گونه یاس و ناامیدی را در خود راه ندهند.

فرماندار شهرستان رودبار یاد آور شد: در دوره های گذشته در شهرستان مطالبه گری مطلوبی انجام نشده که امروزه شاهد بعضی از مشکلات از قبیل آب شرب و راهها هستیم چرا که با سیاست بازی غلط عده ای مشکلات در شهرستان رودبار افزایش یافت.

عموپور مقام عالی دولت در شهرستان رودبار ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد؛ در سفر اختصاصی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان رودبار که در خرداد ماه سال جاری انجام شد مبلغ  ۳۰۰ میلیار تومان بودجه برای رفع مشکلات آب شرب شهرستان اختصاص یافت که حداکثر تا دو ماه آینده پروژه های رفع مشکلات آب شرب شروع بکار خواهد شد و لازم است شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان پیگیری های لازم را انجام دهند.

این پست ۵۹۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید