فرماندار شهرستان رودبار در مراسم ویژه صبحگاه نظامی تحت عنوان عهد سربازی و تجدید بیعت با امام زمان (عج)؛هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و مقاومت نیروهای مسلح در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است

منجیل تاریخ انتشار: 02/07/03 بدون نظر   1135 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شهرستان رودبار در مراسم ویژه صبحگاه نظامی تحت عنوان عهد سربازی و تجدید بیعت با امام زمان (عج)؛هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و مقاومت نیروهای مسلح در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: مراسم ویژه صبحگاه نظامی تحت عنوان عهد سربازی و تجدید بیعت با امام زمان (عج) با حضور طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان رودبار و امیر دریادار بهرامی فرمانده مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) شهر منجیل برگزار شد.

طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان در این مراسم ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت امام مهدی (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها،ایثار و مقاومت نیروهای مسلح در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

وی با اشاره به سخنرانی اخیر ریاست جمهوری، افزود؛ رئیس جمهور محترم در آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشتند: اجازه هیچگونه تعرض به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمیدهیم که این مهم به پشتوانه نیروهای همیشه آماده مسلح کشور است.

 

فرماندار شهرستان رودبار در ادامه اشاره به محبوبیت نیروهای مسلح کرد و گفت: علیرغم همه فتنه گری و دروغ پردازی هایی که در طول چهل و چهار سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی توسط معاندین کشور انجام گرفته، امروز محبوبیت نیروهای مسلح بین مردم مثال زدنی است.

 

رئیس شورای تامین شهرستان رودبار مردم را پشتوانه محکمی برای نیروهای مسلح دانست و افزود؛ در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم پشتوانه مستحکمی برای نیروهای مسلح بودند و امروز هم همچنان حامی و پشتوانه ای قوی برای نیروهای مسلح کشور هستند و هر زمانی کشور دچار بحرانی میشود این عزیزان نظامی و انتظامی هستند که فداکارانه برای امنیت مردم ایران عزیز اسلامی تلاش میکنند و در کنار مردم تا آخر می ایستند و شاهد آن هستیم که در نیروهای مسلح علاوه بر وظایف ذاتی خود در حفظ امنیت کشور، در بحرانهای طبیعی هم برای کمک رسانی به مردم در تلاش هستند.

 

عموپور تصریح کرد: ۴۴ سال است که شاهد تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و در راس آن ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم که اگر دولتمردان برای رفع این تحریم ها پای میز مذاکرات مینشینند به پشتوانه توان و قدرت نیروهای مسلح کشور است.

 

فرماندار شهرستان رودبار یاد آور شد: جمهوری اسلامی ایران با اتکای به قدرت داخلی و علم نیروهای مسلح، در معادلات نظامی یک قدرت منطقه‌ای است و در حال تبدیل شدن به یک قدرت فرامنطقه ای است، که این امر مهم تحت ضعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

 

وی در ادامه تاکید کرد؛ نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکنولوژی و توان موثر داخلی و متخصصین فناور دریایی با کمک شرکت های دانش بنیان داخلی، به یک تکنولوژی بزرگ رسیده که جَو اقیانوس را برای ۲۰ سال آینده میتواند پیش بینی کند که با کمک همین فناوری ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توانست دور دنیا را بپیماید.

 

عموپور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به توان موشکی پیشرفته ای رسیده، اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران به توان موشکی رسیده است که امروزه دشمنان کوردل انقلاب اسلامی و قدرت های نامشروع منطقه حتی جرعت فکر کردن برای حمله به کشور را ندارند و این همان قدرت اصل بازدارندگی در مباحث علم نظامی گری است.

 

وی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند به قله های پیشرفت نزدیک شده ایم که این نشان از عظمت جمهوری اسلامی ایران را دارد.

 

مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: در مرزهای سرزمینی دشمنان چنانچه فکر پلیدی به سر خود بزنند، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی انتظامی و سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات آن فکر پلید را در نطفه خفه و خنثی می‌کنند.

 

قابل ذکر است؛ در ابتدای مراسم فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان رودبار، فرمانده مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) شهر منجیل و جمعی از مسئولان از یگانهای مستقر در میدان صبحگاه بازدید بعمل آوردند.

 

در پایان نیز مراسم پس از رژه نیروهای مسلح فرماندار به همراه مسئولین با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهید گمنام، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

 

 

این پست ۴۳۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید