فرماندار شهرستان رودبار در صبحگاه انتظامی مشترک: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مبتنی بر دین و مردم است

منجیل تاریخ انتشار: 02/07/16 بدون نظر   728 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شهرستان رودبار در صبحگاه انتظامی مشترک: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مبتنی بر دین و مردم است

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار؛ طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی، به همراه امام جمعه شهرستان، فرماندهان انتظامی و نظامی ،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان در صبحگاه نظامی مشترک که در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، شرکت کرد.

عموپور فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شایسته است”حفظ امنیت” است ،افزود: شما سبزپوشان مقتدر انتظامی ، همه نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات در این مسیر حرکت میکنید تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان در اهتزاز بماند و بدرخشد.

رئیس شورای تامین شهرستان رودبار تصریح کرد: مردم انقلابی، شهید پرور و بزرگ ایران اسلامی، در نظام جمهوری اسلامی ایران به پای انقلاب ایستاده اند.

عموپور، برخی رسانه های بیگانه و زرد در سطح کشور و بعضی در داخل را عامل معاندین انقلاب دانست و گفت: این رسانه ها، زحمات ارزشمند دولت و نظام را نادیده گرفته و سیاه نمایی مینمایند، با این وجود، مسئولان پرتوان و پرتلاش تر از گذشته در راه آبادانی کشور ایران اسلامی خدمت گذاری خواهند کرد.

وی در ادامه اذعان داشت: فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا ، در حمایت و تمجید از این دولت، کار دولتمردان را دو چندان میکند.

فرماندار شهرستان رودبار یاد آور شد: جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه قدرت اول منطقه است و با حرکت رو به رشد، تبدیل به قدرت فرامنطقه ای خواهد شد.

وی افزود؛ اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی ایران هر چه زودتر به سر منزل مقصود برسد باید با اتحاد و همدلی برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی جهاد تبیین نماییم.

مقام عالی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام دینی و مردمی است و برای پایدار ماندن این نظام، باید همه تلاش وافر نماییم.

درپایان مراسم از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و کارکنان نمونه انتطامی و نظامی با اهدای لوحی قدردانی شد.

 

این پست ۵۷۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید