فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان: دولت سیزدهم برای دفاع از حق مردم با هیچکس تعارف و مماشات نمیکند

منجیل تاریخ انتشار: 03/02/29 بدون نظر   361 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان: دولت سیزدهم برای دفاع از حق مردم با هیچکس تعارف و مماشات نمیکند

فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای اداری این شهرستان: دولت سیزدهم برای دفاع از حق مردم با هیچکس تعارف و مماشات نمیکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان رودبار، در جلسه شورای اداری این شهرستان در لوشان گفت: از محل اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر سال گذشته به شهرستان رودبار، تجهیزات خریداری و در اختیار آبفا شهرستان برای نوسازی خطوط انتقال قرار داده خواهد شد.

عموپور در ادامه افزود: با پیگیری های جهاد گونه مدیرعامل شرکت سیمان خزر لوشان بخشی از خطوط لوله آب شرب شهر لوشان تعویض شد که جای تشکر دارد.

فرماندار رودبار با تاکید بر همراهی عموم مردم و واحدهای صنعتی بر لزوم مدیریت مصرف برق بیان داشت: شرکت توزیع برق باید از هم اکنون جدول زمانبندی قطعی برق را در اختیار واحدهای صنعتی قرار دهد تا از خسارات جدی و سنگین به آنها جلوگیری شود.

فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان تصریح کرد: با همراهی و همدلی و زحمات شبانه روزی اعضای ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک ثبات و آرامش در بازار شهرستان حکم فرماست.

عموپور اظهارداشت: در جلسات ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک شهرستان شخصا حضور داشته و نظارت ویژه بر بازار دارم.

وی اذعان کرد: تردد و پارک نمودن خودروهای سنگین در شهر لوشان خسارت فراوانی به زیرساختی شهر لوشان وارد میکنند که لازم است با توجه به مصوبات شورای تامین شهرستان، شهردار و شورای شهر اقدامات و هماهنگی های لازم را با فرمانده انتظامی شهرستان انجام دهند.

فرماندار رودبار با بیان عملکرد قابل تحسین دولت سیزدهم افزود: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ، خزانه را با چند هزار میلیارد منفی تحویل گرفت و با دست خالی واکسن کرونا را وارد کرد تا گام بزرگی در مهار کرونا و کاهش آمار تلفات فوتی ها برداشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان با دفاع و حمایت تمام قد از طرح نور گفت: نیروی مقتدر انتظامی درحقیقت با این طرح مصونیت بخشی به بانوان می کند.

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه مدیران پشت میز نشین در این شهرستان جایگاهی ندارند اظهار داشت: با تلاشهای جهادی مدیر و پرسنل جهادکشاورزی ملخ مراکشی در سال گذشته کاملا مهار شد.

عموپور ادامه داد: حضور مسئولان در نمازهای جمعه یک تکلیف دینی است و مسئولان باید با حضور در نمازهای جمعه پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: با هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته از مبادی استانی مسیر دسترسی از لوشان به جیرنده ایمن سازی و لکه گیری و آسفالت خواهد شد.

وی خاطرنشان: با پیگیری های مجدانه دکتر عباسی استاندار گیلان روند اجرای احداث سد دیورش پیشرفت قابل توجه ۷۶ درصدی داشته است که انشاالله پس از اتمام پنج شهر توتکابن ، رستم آباد ، رودبار ، منجیل و لوشان از آب شرب آن بهره مند خواهند شد.

این پست ۵۲۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید