فرماندار شهرستان رودبار در بین اهالی روستای سیبن بخش خورگام: اختصاص  ۸ میلیار تومان بودجه برای آسفالت معابر روستاهای بخش خورگام

منجیل تاریخ انتشار: 02/08/26 بدون نظر   1046 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شهرستان رودبار در بین اهالی روستای سیبن بخش خورگام: اختصاص  ۸ میلیار تومان بودجه برای آسفالت معابر روستاهای بخش خورگام

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در بین اهالی روستای سیبن بخش خورگام اشاره به بودجه اختصاص یافته به روستای بخش کرد و گفت: در بودجه سال گذشته مبلغ ۸ میلیار تومان برای آسفالت معابر روستاهای بخش خورگام اختصاص یافت و در سال جاری این روند ادامه خواهد یافت.

وی افزود: عمده مشکلاتی که از گذشته در شهرستان رودبار وجود دارد، در حوزه “راههای دسترسی و آب شرب” است.

عموپور تصریح کرد: اکثریت بودجه سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ برای رفع مشکلات “راههای دسترسی و آب شرب شهرستان” اختصاص داده شد. امروز شما شاهد آن هستید که از ۲ سال گذشته تا امروز در دولت مردمی ایران قوی حضرت آیت الله رئیسی در سطح شهرستان رودبار به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و در این راه بسیج سازندگی استان و شهرستان دولت را همراهی کرده که به نوبه ی خود از همه عزیزان بسیجی تقدیر و تشکر مینمایم.

فرماندار شهرستان رودبار در ادامه اشاره به افزایش بودجه شهرستان کرد و افزود: با تدابیر و تلاش دولت سیزدهم، “موضوع مساحت” هم برای افزایش بودجه شهرستان رودبار لحاظ شد و در این خصوص شاهد افزایش بودجه شهرستان در ۲ سال گذشته بودیم.

وی یاد آور شد: در سال جاری ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه به شهرستان اختصاص یافت که از این مبلغ ۶۳ درصد برای رفع مشکلات راههای دسترسی و آب شرب شهرستان اختصاص داده شد.

عموپور در ادامه صحبت های خود اذعان کرد: در دولت مردمی ایران قوی حصرت آیت الله دکتر رئیسی “وعده دروغ نخواهیم داد”، و باید تا حد توان برای مشکلات مردم تلاش کنیم .

وی با بیان اینکه عملکرد دولت مردمی را رسانه ها باید انعکاس دهند افزود: اقدامات صورت گرفته جهادی دولت مردمی را اصحاب رسانه پرتلاش شهرستان به صورت مطلوب انعکاس دهند، دولت سیزدهم “شعار نمی‌دهد عمل میکند”.

عموپور اشاره به تایید مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم در دیدار با هیات دولت در سال جاری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از همه دولت ها حمایت کردند ولی در دیدار با اعضای هیئت دولت، از دولت سیزدهم هم حمایت و هم تایید کردند که این مهم، کار دولتمردان را بسیار سخت میکند چرا که باید با قدرت و توان بیشتر این مسیر را ادامه دهند.

وی نگاه دولت سیزدهم را نگاه ویژه به محرومان دانست و افزود: نگاه دولت سیزدهم به رفع مشکلات محرومان و مناطق محروم کشور است و در این راستا استاندار گیلان برای رفع مشکلات شهرستان رودبار ۲۴ بار سفر رسمی و دیدار داشته و برای رفع معضلات دستورات لازم را به مدیران استانی ابلاغ کرده اند.

عموپور با بیان اینکه فاصله بین دولت و مردم وجود ندارد اذعان کرد: فاصله بین دولتمردان در این دولت و مردم وجود ندارد، شعار دولت سیزدهم، مردمی بودن است.با حضور میدانی و کار جهادی باید رضایت حداکثری مردم را بدست آورد.

فرماندار شهرستان رودبار اشاره به امید آفرینی رسانه ها در جامعه کرد و گفت: رسانه ها امید آفرینی کنند و کارهای انجام گرفته در شهرستان را برای مردم تبیین کنند و در این خصوص باید همه مدیران شهرستان اخبار حوزه ی کاری خود را از طریق رسانه ها به مردم شریف شهرستان اطلاع رسانی کنند.

عموپور تاکید کرد: امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران مهم است و شما مردم شریف شهرستان با حضور حداکثری خود در انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به این امر مهم کمک خواهید کرد تا باعث افتخار ایران عزیز اسلامی شوید.

وی گفت:دولت سیزدهم وارث خرابی دولت های گذشته است، موضوع پروژه‌ ملی آزادراه رشت-قزوین را شخص استاندار گیلان پیگیر هستند و انشاءالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

عموپور یاد آور شد: مدیران ادارات شهرستان انقلابی عمل میکنند و مشکلات مردم را با بازدیدهای میدانی از نزدیک لمس  و امید و نشاط را در دل مردم ایجاد میکنند.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: مردم در اجرای پروژه ها به مسئولان کمک میکنند، در این دولت، محوریت ، مشکلات مردم است و برای آنها وقت خواهیم گذاشت.

وی افزود: مشکلات بخش خورگام با پیگیری های بخشدار به صورت گام به گام مرتفع خواهد شد، مردم منطقه مردم صادق و شریفی هستند.

در آستانه هفته مبارک بسیج میزخدمت بسیج ادارات شهرستان رودبار در روستای سیبن برگزار شد و در این میزخدمت امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رودبار و جمعی از مسئولان طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار را همراهی کردند.

این پست ۹۸۹ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید