فرماندار رودبار: کشت دوم شهرستان رودبار در سال آینده باید با برنامه ریزی اجرا شود

منجیل تاریخ انتشار: 01/06/06 بدون نظر   712 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: کشت دوم شهرستان رودبار در سال آینده باید با برنامه ریزی اجرا شود

فرماندار رودبار: کشت دوم شهرستان رودبار در سال آینده باید با برنامه ریزی اجرا شود

پس از بازدید ۲ ساعته فرماندار ، مسئولین ادارات و دستگاهها بدلیل مشکلات ناشی از کم آبی برای آبیاری شالیزارهای بالا دست سد سپید رود در لوشان که از رورخانه شاهرود آبیاری میشوند ، جلسه فوق العاده قرارگاه جهادی منابع آب شهرستان، به ریاست مهندس طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار و با حضور معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس عموپور، نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار دستورات هماهنگی رفع مشکل موجود را به دستگاههای مربوطه صادر نمودند.

فرماندار شهرستان رودبار در این جلسه اشاره به برنامه ریزی دقیق کشت دوم کشاورزان شهرستان رودبار در سال آینده کرد و گفت: کشاورزان زحمتکش شهرستان رودبار ، باید برای اجرای کشت دوم در سال آینده با برنامه ریزی دقیق اجرا کنند.

وی اظهار داشت: برای کشاورزی سال آینده، در جهت آبیاری شالیزارهای شهرستان رودبار تصمیماتی اتخاذ شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار با بیان اینکه کشاورزان رودباری درخصوص کشت دوم با مسئولین مربوطه همکاری داشته باشند افزود: انتظار میرود کشاورزان رودباری، در خصوص اجرای کشت دوم، با اداره جهاد کشاورزی، اداره امور منابع آب شهرستان رودبار همکاری لازم را داشته باشند تا در فصل برداشت محصولات خود با مشکل مواجه نشوند.

مهندس عموپور، فرماندار شهرستان رودبار اشاره به برنامه ریزی های دقیق استاندار محترم گیلان در بحث مدیریت آب کشاورزی استان گیلان در سال جاری کرد و گفت: خوشبختانه در سال جاری با برنامه ریزی هایی که از سوی دکتر عباسی استاندار محترم گیلان اتخاذ شد، هیچگونه کمبود آب در شالیزارهای استان گیلان نداشتیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار در پایان جلسه با تاکید بر اینکه کشاورزی شهرستان باید نسبت به سال گذشته باید با قدرت تر اجرا شود افزود: کشاورزی در شهرستان رودبار باید نسبت به سال های گذشته با قدرت بیشتر اجرا شود، اجرای دقیق کشاورزی در شهرستان باعث پیشرفت رونق اقتصادی در شهرستان خواهد شد.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۳۱۱ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید