فرماندار رودبار: کاهش تصادفات جاده ای و ساماندهی نقاط حادثه خیز رودبار، در الویت کاری مسئولین ذیربط باشد

منجیل تاریخ انتشار: 01/06/07 بدون نظر   647 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: کاهش تصادفات جاده ای و ساماندهی نقاط حادثه خیز رودبار، در الویت کاری مسئولین ذیربط باشد

فرماندار رودبار: کاهش تصادفات جاده ای و ساماندهی نقاط حادثه خیز رودبار، در الویت کاری مسئولین ذیربط باشد

جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم با موضوع پیشگیری از حوادث و تصادفات رانندگی به ریاست براری، رئیس دادگستری ، عموپور، فرماندار ، رستمی ، دادستان عمومی و انقلاب، سرگرد ملکی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار و جمعی از مسئولین شهرستانی در محل دفتر ریاست دادگستری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه، عموپور نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اشاره به با کیفت بودن رنگ آمیزی و خط‌کشی جاده های شهرستان کرد و گفت: رنگ آمیزی و خط کشی جاده های بین شهری شهرستان باید توسط شهرداریها اجرایی شود، کیفت و نوع رنگ ، در ماندگاری و از بین نرفتن خط کشی ها بسیار حائز اهمیت است.

عموپور فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه مسئولین بابد اولویت هارا ببینند افزود: مسئولین شهرستان رودبار باید اولویت ها را ببیند و باید کاری کنند که اگر شده حتی از مرگ یک نفر در تصادفات جاده ای جلوگیری کرد و مسئولین موظف هستند برای این موضوع برنامه ریزی صحیحی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اظهار داشت: ملاک ما مردم و قانون است، در چهارچوب قانون، برای مردم این شهرستان خدمت خواهیم کرد.

عموپور ، فرماندار شهرستان رودبار اشاره به سیاسی و سلیقه ای بودن انجام بعضی از کارهای شهرستان کرد و گفت: متاسفانه در شهرستان رودبار ، بعضی از کارهای بزرگ و مهم سلیقه ای و سیاسی انجام میشود، بنده با این کار مخالف هستم، چنانچه فردی این چنین کار ها را در شهرستان به این نحو انجام دهد بشدت برخورد قانونی خواهم داشت.

وی عدم وجود علائم هشدار دهنده در مسیر ها را باعث تصادفات مرگبار دانست و افزود: عدم وجود علائم هشدار دهنده در مسیر ها و غیر استاندارد بودن جاده ها، باعث ایجاد تصادفات حادثه خیز و یا تصادفات مرگبار در شهرستان رودبار میشود. متولیان امر در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان رودبار اذعان داشت:علائم هشدار دهنده ها، دوربین های ثبت تخلفات شهرستان رودبار باید ساماندهی شوند.

وی در پایان جلسه اشاره به رفع نقاط حادثه خیز کرد و افزود: باید اداره حمل و نقل جاده ای و دستگاه های متولی شهرستان رودبار با اهتمام بیشتری در این زمینه اقدام کنند.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۳۶۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید