فرماندار رودبار: پایداری امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدای عزیز این نظام است

منجیل تاریخ انتشار: 01/07/06 بدون نظر   853 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: پایداری امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدای عزیز این نظام است

فرماندار رودبار: پایداری امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدای عزیز این نظام است

نشست جهاد تبیین ادارات ، اصناف و کارخانجات شهرستان رودبار، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار با حضور سرهنگ پاسدار امینی مسئول معاونت بازرسی سپاه قدس گیلان  و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

عموپور فرماندار شهرستان رودبار در این نشست گفت: متاسفانه در چند روز اخیر در سطح کشور شاهد یک عده فتنه گر و آشوب گر در برخی از شهرستان ها و شهرهای کشور هستیم که آشوب هایی را به وجود آورده اند، که خوشبختانه توسط نیروهای امنیتی کشور جلوی این اغتشاشگران گرفته شده است.

فرماندار رودبار اشاره به امنیت کشور کرد و گفت: امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ریخته شدن خون شهدایی است که جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

عموپور با ابراز گله مندی از برخی ادارات اذعان نمود: ۲۰ درصد ادارات شهرستان رودبار،در سطح شهرستان، در مناسبت ها در سر درب اداره خود بنرهای مناسبت‌ ها را نصب می‌کنند، که باید این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت افزود: هرگونه رفتار منفی در ادارات، باعث تاثیر منفی در جامعه میشود که لازم است کارمندان ادارات شهرستان رودبار در حوزه خدمت به ارباب رجوع، توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

فرماندار رودبار، در پایان نشست تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را یادآور شد و اضافه کرد: این فرصت بزرگ و مهم باید در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان با آموزه‌های مناسب و صحیح به کارگیری شود.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۷۲۷ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید