فرماندار رودبار: موکب داری و خادمی زائرین اهل بیت (ع) توفیق بزرگی است

منجیل تاریخ انتشار: 01/05/28 بدون نظر   1150 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: موکب داری و خادمی زائرین اهل بیت (ع) توفیق بزرگی است

فرماندار رودبار: موکب داری و خادمی زائرین اهل بیت (ع) توفیق بزرگی است.

مهندس طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار به همراه معاون سیاسی اجتماعی خود با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا خضری، امام جمعه معزز منجیل ، در دفتر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) این شهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص برپایی موکب حضرت امام علی (ع) درشهرستان رودبار، مشارکت سازمانها جهت تامین خودرو، مشارکتهای مردمی ، استقرار موکب قافله عاشقی در شهر لوشان ، تامین اسکان و پذیرایی از مهمانان خارجی در لوشان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این دیدار ، مهندس عموپور ، نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان رودبار کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان رودبار ، آمادگی کامل برای  برپایی موکب  پذیرایی از زائرین اباعبدالله(ع) را داریم.

مهندس عموپور، فرماندار شهرستان رودبار بیان داشت: هر ساله جمعیت میلیونی به قصد زیارت در اربعین حسینی عازم کربلا میشوند و خدمت رسانی به عاشقان اهل بیت وظیفه نیست، بلکه نشان افتخاری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار در پایان، در خصوص همکاری همه دستگاههای شهرستان با موکب حضرت امام علی (ع) در این شهرستان گفت: همه دستگاهها و اعضای ستاد باید در کنار هم با همکاری مردم انقلابی شهرستان رودبار کارها را پیش ببرند.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۴۷۳ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید