فرماندار رودبار: مواد مخدر بلایی خانمان سوز است

منجیل تاریخ انتشار: 01/04/03 بدون نظر   1480 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: مواد مخدر بلایی خانمان سوز است

فرماندار رودبار: مواد مخدر بلایی خانمان سوز است

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر رستم آباد، به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فرجی، امام جمعه موقت با حضور مردم ولایتمدار رستم آباد، مهندس طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار، معاونین فرماندار رودبار و جمعی از مسئولین شهرستانی در مصلی این شهر برگزار گردید.

مهندس عموپور فرماندار شهرستان رودبار بمناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر در بین الصلاتین سخنران نماز جمعه این هفته رستم آباد بودند.

فرماندار رودبار گفت:

کشور جمهوری اسلامی ایران در میان دو کریدور مواد مخدر قرار دارد ،ما شاهد زحمات زیاد مجموعه جان بر کف نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در کشف، خنثی سازی و منهدم کردن باند های مافیایی هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اشاره به کشف مواد مخدر در سه ماهه سال جاری رودبار نمود و گفت: در سه ماه اخیر، بالغ بر ۱۰۸ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان رودبار توسط نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات کشف شده است که از این مجموع ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر سنتی ، “تریاک، شیره ” و ۱۰ کیلوگرم مواد صنعتی بوده است.

ایشان از دستگیری ۲۲۱ نفر در این خصوص خبر داد و اشاره نمود از تعداد دستگیری شدگان در این مبحث حدودا ۳۵ نفر از معتادان متجاهر بودند.

فرماندار شهرستان رودبار با تاکید بر زحمات مجموعه نیروی انتظامی افزود: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان رودبار زحمات زیادی درخصوص کشف مواد مخدر و دستگیری افراد متحمل می شوند.

وی در ادامه سخنرانی خود اظهار داشت : در شهرستان رودبار مجموعه نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات با قدرت مبارزه در این خصوص را انجام می‌دهند جای تقدیر و تشکر از این دو مجموعه است و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

مهندس طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در ادامه به معضل زباله پرداخت و یکی از معضلات استان گیلان و شهرستان رودبار را معضل زباله دانست و در این خصوص اذعان داشت: یکی از معضلات بزرگ استان گیلان و شهرستان رودبار مبحث زباله است، حدود ۴۰ روز پیش یکی از نخبگان دانش بنیان شهرستان رودبار را شناسایی کردیم و طی عملیات کاملا محرمانه طرح و پژوهش را دیدیم، تقدیر و تشکر داریم از این عزیز ایرانی که قلبش برای ایران اسلامی و معضلات شهرستان رودبار می تپد و دنبال رفع مشکلات است.

وی در ادامه افزود: بعد از رسانه ای کردن این موضوع خیلی از افراد نادان و مافیایی که پشت زباله هستند درحال سنگ اندازی این موضوع هستند.

فرماندار شهرستان رودبار اشاره به میزان تولید روزانه زباله شهرستان رودبار کرد: میزان زباله ای که روزانه در سطح شهرستان رودبار تولید می‌شود تقریبا حدود ۱۰۰ تُن است.

نماینده عالی دولت اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کرد و گفت:معظم له می‌فرمایند: مدیریت در جمهوری اسلامی ایران باید جهادی باشد یعنی همین موضوع، مسئول نباید پشت میز بنشیند و تیپ مدیریتی بگیرد، مدیر جهادی یعنی کار را برای رضای خدا و نیت الهی انجام دهد.

طهمورث عموپور در پایان اشاره به درخواست خود از مدیران شهرستان کرد و افزود:از روسای ادارات شهرستان رودبار خواسته ام کار را برای رضای خدا انجام دهند چنانچه احساس کنم مدیری در شهرستان رودبار بجز این نحوه کار کند باید خودش برود و جایگاهش در این شهرستان نیست.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

 

 

این پست ۱۰۸۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید