فرماندار رودبار: مسئولان شهرستان رودبار به مردم خدمت بی منت کنند

منجیل تاریخ انتشار: 01/06/04 بدون نظر   1066 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: مسئولان شهرستان رودبار به مردم خدمت بی منت کنند

فرماندار رودبار: مسئولان شهرستان رودبار به مردم خدمت بی منت کنند

بمناسبت فرارسیدن هفته دولت، مهندس طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در بین الصلاتین نماز جمعه شهر رودبار سخنرانی نمودند.

مهندس عموپور ، نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار، در ابتدای سخنرانی خود در بین نمازگزاران مومن شهر رودبار و جمعی از روسای ادارات شهرستان رودبار ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و۷۲ تن از یاران باوفای آن حضرت و تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند به دولت‌مردان و کارمندان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خدمت کردن به مردم را مهمترین اصل در هر جایگاهی برشمرد و گفت: مسئولان شهرستان رودبار وظیفه دارند در هر زمان و مکان به مردم شریف و صبور این شهرستان خدمت کنند.

وی مردم شهرستان رودبار را، مردم کم توقعی دانست و گفت: مردم شهرستان رودبار، مردم صبور ، شریف و بسیار کم توقعی هستند، مسئولان شهرستانی باید قدر این مردم را بدانند.

مهندس عموپور، فرماندار شهرستان رودبار اشاره به دروغ نگفتن به مردم کرد و گفت: در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی ، با مردم میهن عزیز اسلامی عهد بسته ایم، دروغ نگوییم و اگر وعده ای می‌دهیم عمل کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اذعان نمود: قبل از روی کار آمدن دولت کار و کرامت ، همه مردم جمهوری اسلامی ایران در هراس ودلهره تزریق واکس کرونا بودند. خوشبختانه در دولت مردمی و انقلابی دکتر آیت الله رئیسی با تدبیر واقعی و با شعار ما می‌توانیم، نه فقط با شعر تدبیر، دولت کریمه موفق شد هم در واردات و هم در تولید انواع واکس کرونا هراس و دلهره کمبود واکسن را بخوبی جبران نماید و آیت الله دکتر رئیسی در عمل نشان دادند که با گره نزدن مشکلات کشور به برجام میتوان به خوبی در کشور اعمال حکمرانی خوب کرد.

فرماندار شهرستان رودبار اشاره به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری کرد و افزود: باتوجه به اینکه هنوز یک سال از عمر این دولت نگذشته در اجرای جراحی طرح بزرگ اقتصادی دولت ، دستور حذف ارز تدریجی را صادر نموده اند و مقام معظم رهبری تاکید فرمودند باید همه نهاد ها و ارگان ها از این طرح بزرگ حمایت کنند و انشالله ایران عزیز اسلامی بسوی رشد بزرگ اقتصادی خواهد رفت و تبدیل به قدرت اول اقتصادی در منطقه خاورمیانه خواهد شد و از این بابت است که دشمنان خارجی و مزدوران داخلی از این بابت نگرانند.

مهندس عموپور، نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اشاره به قدرت نظامی و امنیتی جهوری اسلامی ایران کرد و گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران، حرف اول نظامی و امنیتی را در منطقه خاورمیانه می‌زند و پیش بسوی قدرت فرامنطقه ای شدن رفته است فرا منطقه ای رفته است. افزایش توان نظامی و امنیتی ما نشانگر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ پهپاد ارتش در آسمان مانور می‌دهند گفت: در چند روز گذاشته معاون محترم هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در شبکه خبر گزارش دادند بیش از ۱۰۰ پهپاد ارتش در سطح آسمان جمهوری اسلامی ایران خبردادند، این نشان از عظمت قدرت نظامی ایران اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: ما در مسیر ساختن ایران اسلامی، نیاز به همراهی و همکاری مردم با مسئولان کشوری و لشکری داریم.

مهندس عموپور، فرماندار شهرستان رودبار اشاره به حضور رسمی استاندار محترم گیلان د شهرستان رودبار کرد و گفت: دکتر عباسی استاندار محترم گیلان ۱۰ بار به صورت رسمی در شهرستان رودبار حضور داشتند و مشکلات سطح شهرستان را مورد بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در رفع مشکلات سطح شهرستان به بنده و مدیران استانی صادر فرمودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار از ائمه محترم جمعه ، اعضای شورای تامین، مردم ، کسبه تقدیر و تشکر کرد و گفت: ائمه محترم جمعه ، اعضای شورای تامین، مردم ، کسبه و ‌… برای رفع مشکلات شهرستان تلاش مضاعفی داشتند، امیدواریم این تلاش ادامه مستمری داشته باشد.

مهندس عموپور، فرماندار شهرستان رودبار اشاره به مشکلات مردم شهرستان رودبار کرد و گفت: بیشترین و مهمترین مشکلات مردم شهرستان رودبار در بحث آب شرب، آب کشاورزی و راههای مواصلاتی بود، در سال جاری بیشترین بودجه را برای مشکلات مذکور اختصاص داده ایم.

فرماندار شهرستان رودبار بیان داشت: با پیگیری های جهادی و انقلابی دکتر عباسی استاندار محترم بودجه امسال شهرستان ۱۴ درصد افزایش داشته است که در این خصوص از پیگیریها و همراهی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر مینمایم.

مهندس عموپور نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار، در پایان خاطرنشان کرد و گفت: در جلسات متعددی به مدیران شهرستان رودبار تاکید نموده ام اگر مدیری نمی‌تواند انقلابی، جهادی و میدانی خدمت کند، استعفای خود را به بنده ارائه دهد.

شایان ذکر است: در شهر منجیل با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، در شهر لوشان با حضور بخشدار عمارلو و در شهر رستم آباد با حضور معاون عمرانی فرمانداری در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته این شهرها با برگزاری میزهای خدمت ضمن بررسی و رفع مشکلات مردم در خصوص عملکرد دولت دولت انقلابی و مردمی ایران قوی آیت الله رئیسی سخنرانی نمودند.

فیلم و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۳۳۲ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید