فرماندار رودبار: شهرستان رودبار پهناور ترین، شهرستان استان گیلان است

منجیل تاریخ انتشار: 01/05/21 بدون نظر   1060 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: شهرستان رودبار پهناور ترین، شهرستان استان گیلان است

فرماندار رودبار: شهرستان رودبار پهناور ترین، شهرستان استان گیلان است

مهندس طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار به همراه معاونین خود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برای بررسی روند بهبود زیرساخت های آب شرب، آب کشاورزی، جاده ها و.. از روستای های انبوه ، نوده فاراب و لایه بازدید نمود و تاکید کرد:

در سریع ترین زمان ممکن زیرساخت‌های آب، برق ، گاز و راه در روستهای مذکور فراهم شود و در خصوص آزادسازی زمین با کشاورزان نیز کارها هرچه سریعتر انجام شود تا مردم منطقه دغدغه نداشته باشند.

فرماندار شهرستان رودبار در بازدید از روستاهای مذکور ضمن دیدار چهره به چهره با مردم این روستاها ، به معاون عمرانی خود و مسئولین شهرستانی دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اظهار امیدواری کرد و گفت: به زودی این طرح ها عملیاتی و اجرا خواهد شد. شورا و دهیاری ها با مسئولان شهرستان رودبار و دستگاههای اجرایی همکاری کنند تا کارها سرعت گیرد و نگرانی مردم منطقه برطرف شود.

مهندس طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار اشاره به پیگیری های استاندار گیلان و نماینده شهرستان رودبار درخصوص بودجه شهرستان رودبار کرد و افزود: در سال جاری با پیگیری های مکرر استاندار محترم گیلان و نماینده مردم شریف شهرستان رودبار، بودجه شهرستان رودبار ۱۴ درصد افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه اذعان نمود: بالغ بر ۹۷ میلیار تومان بودجه برای شهرستان رودبار ابلاغ شده است که بیش از ۵۰ درصد این بودجه در کمیته برنامه ریزی شهرستان به راهها و آب اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان رودبار اشاره به معضلات شهرستان رودبار کرد و گفت: اکثر نقاط شهرستان رودبار با معضل خرابی راهها، آب شرب و آب کشاورزی مواجه است و برطرف نمودن این امر مهم نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان شهرستانی با فرمانداری رودبار است.

نماینده عالی دولت در بخشی از سخنان خود افزود: در این ۵ ماه اخیر، دکتر عباسی استاندار محترم گیلان ، بالغ بر ده بار به شهرستان رودبار سفر داشته و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند. شهرستان رودبار برای استان و بنده بسیار مهم است ، شهرستان رودبار بعنوان پهناور ترین شهرستان استان گیلان است.

فرماندار شهرستان رودبار، اشاره به مسیر های کوهستانی شهرستان رودبار کرد و گفت: بالغ بر ۷۰ درصد مسیر های شهرستان رودبار کوهستانی است. مشکلاتی که در سطح شهرستان رودبار وجود دارد را مورد بررسی کار خود قرار داده ام.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار اظهار داشت: در دولت دکتر آیت الله رئیسی به مردم قول داده ایم که دروغ نگوییم و مشکلات مردم را به‌صورت جهادی و میدانی مرتفع کنیم. هدف ما در این دولت خدمت به مردم است ، مردم باید احساس اعتماد به مسئولان داشته باشند.

فرماندار شهرستان رودبار در خصوص انتصاب مدیران شهرستان رودبار افزود: مدیری را در شهرستان تعویض کنم با فرد جدید اتمام حجت مینمایم که میبایست بصورت جهادی و میدانی کار کند، بنده زیاد علاقه ای ندارم مدیر، پشت میز نشین باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار گفت: معاونین بنده برای شهرستان رودبار و از بدنه فرمانداری این شهرستان هستند و از تمام مشکلات نقاط مختلف شهرستان رودبار باخبر هستند.

مهندس عموپور بیان داشت: ارزیابی مدیران شهرستان وابسته به میزان رضایت مندی مردم شهرستان رودبار از آن مدیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار، در پایان سخنان خود در بین روستاهای مذکور گفت: دغدغه بنده برای شهرستان رودبار، آب و مسیر ها است ، باید این دو مشکل حاد با تلاش‌ و همت دستگاههای اجرایی شهرستان به صورت واقعی رفع شوند. برای رفع مشکلات مردم شهرستان رودبار وقت و مکان نخواهیم داشت، شهرستان رودبار وسیع و دارای مسائل و موضوعات مختلفی است.

این پست ۷۴۷ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید