فرماندار رودبار: در کشت شالیزارهای شهرستان رودبار نتیجه مطلوبی گرفتیم

منجیل تاریخ انتشار: 01/09/12 بدون نظر   1016 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: در کشت شالیزارهای شهرستان رودبار نتیجه مطلوبی گرفتیم

فرماندار رودبار : در کشت شالیزارهای شهرستان رودبار نتیجه مطلوبی گرفتیم

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر؛ جلسه قرارگاه جهادی منابع آب شهرستان رودبار به ریاست مهندس طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

طهمورث عموپور رودبار گفت ؛ با دستور استاندار گیلان و همت جهادی مدیران استانی و شهرستانی در زمینه کشت شالیزارهای شهرستان رودبار نتیجه و تجربه مطلوبی گرفتیم.

وی تأکیدات استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان را در خصوص رفع مشکلات کشاورزان یادآور شد و گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی و محصول استراتژیک برنج دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید ویژه به رفع مشکلات کشاورزان و شالیکاران دارند.

فرماندار با اشاره به پیگیریهای مداوم و جهادی استاندار گیلان گفت: با پیگیری هایی که از سوی دکتر عباسی در سطح کشور انجام شده، بودجه استان و شهرستان رودبار نسبت به سال گذشته افزایش بسیار خوبی داشته است و در این راستا همه مسئولین استان گیلان می بایست با کار و تلاش مداوم قدردان زحمات دولت باشند که در این شرایط سخت تحریم برای کشور بودجه بندی خوبی نموده اند.

وی تصریح کرد: اگر نیازی به آبیاری مزارع کشاورزان رودبار باشد، متولیان و مسئولان ذی ربط شهرستان موظفند در اسرع وقت و بدون هیچ درنگی مشکل را برطرف کنند ، چرا که تمام دغدغه کشاورزان این است محصولات خود را به مرحله برداشت برسانند.

فرماندار با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه که استکبار جهانی برای میهن عزیز اسلامی به وجود آورده است حداقل کاری که می توان کرد، کمک ویژه به کشاورزان است.

عموپور افزود: در بحث کمک به کشاورزان زحمتکش، لازم و شایسته است تمام دستگاهها وظایف خود را به صورت مطلوب‌ انجام دهند، وقتی کار دستگاه و نهادی در این خصوص تعریف شده است باید به نحو احسن انجام دهد.

فرماندار با قدردانی از همکاری کشاورزان و تلاش‌های صورت گرفته مسئولان در این بخش گفت ؛ در موضوع آفت ملخ مراکشی با دستورات راهگشا و هم افزایی که استاندار در دستگاههای متولی و حامی ایجاد کرد و تلاش بسیجیان و سپاهیان با جهاد کشاورزی آفت مهار شد و تجربه خوبی در اجرای کارهای صورت جهادی شد.

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۴۰۳ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید