فرماندار رودبار: در شهرستان رودبار فقط یک حزب رسمی سیاسی وجود دارد

منجیل تاریخ انتشار: 01/06/03 بدون نظر   636 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار: در شهرستان رودبار فقط یک حزب رسمی سیاسی وجود دارد

فرماندار رودبار: در شهرستان رودبار فقط یک حزب رسمی سیاسی وجود دارد

نشست و آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان رودبار توسط مهندس طهمورث عموپور، فرماندار شهرستان رودبار در “تالار شهر” رستم آباد برگزار گردید و به رسم یادبود از سوی مهندس عموپور نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار از خبرنگاران این شهرستان با اهدای لوحی تجلیل بعمل آمد.

مهندس عموپور ، نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان رودبار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار و تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و۷۲ تن از یاران باوفای آن حضرت ، تقوا را مهمترین اصل در هر جایگاهی برشمرد و خبرنگاران شهرستان رودبار را به رعایت تقوای حرفه‌ای دعوت کرد.

فرماندار شهرستان رودبار اذعان نمود: در شهرستان رودبار فقط یک حزب رسمی سیاسی وجود دارد.

نماینده عالی دولت شهرستان رودبار در مسائل سیاسی ضعیف دانست و گفت:شهرستان رودبار در راه اندازی احزاب سیاسی، یکی از ضعیف ترین شهرستانهای استان است که این موضوع شایسته فرهیختگان سیاسی این شهرستان نیست.

مهندس عموپور، نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار، اشاره به عدم متولی درست و ساماندهی برای رسانه ها در شهرستان گفت: پای کار نبودن و عدم توانایی رئیس وقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث این موضوع گردیده است.

فرماندار شهرستان رودبار اشاره به انتصابات مدیران شهرستان کرد و گفت: در موضوعات انتصابات مدیران خیلی اخلاقی کار میکنم، یک مدیر باید جهادی و انقلابی باشد.
در شهرستان رودبار به دنبال کارهای بسیار مهمی هستیم که می‌تواند در تولید و اشتغال نقش مهمی ایفا کند.

نماینده عالی دولت علت اصلی ورشکستگی سرمایه گذاران استان گیلان را عدم تخصصی کافی دانست و افزود: در استان گیلان بیشتر سرمایه گذاران ورشکسته هستند، و علت این ورشکستگی ها عدم تخصص کافی سرمایه گذاران است، ما در شهرستان رودبار دنبال سرمایه گذاری هستیم که علم و تخصص کافی داشته باشد.

مهندس عموپور فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه رسانه ها نباید استیجاری باشند گفت: رسانه ها نباید استیجاری باشند، یک خبرنگار باید برای رسیدن به واقعیت و هدف صحیح قلم بزند، مدیران باید انتقاد صالح را بپذیرند.

وی در ادامه اشاره به انجام کار های بزرگی از سوی مدیران شهرستان رودبار کرد و گفت:روسای ادارات شهرستان رودبار کارهای بزرگی انجام می‌دهند ولی با رسانه ها تعامل مطلوبی ندارند، مدیران باید کارهای خودرا به صورت رسانه سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار شهرستان رودبار ، اظهار کرد:مدیران در انجام کار جهادی نباید زمان را ملاک کار خود قرار دهند، هدف ما در دولت مردمی و انقلابی دکتر آیت الله رئیسی خدمت به مردم است و بامردم عهد بسته ایم دروغ نگوییم و آنچه واقعیت است را بیان کنیم.

مهندس عموپور، نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار در پایان این نشست اشاره به شریف بودن مردم شهرستان رودبار کرد و گفت: شهرستان رودبار، مردم بسیار شریفی و نازنینی دارد، هدف ما در این دولت خدمت واقعی به مردم شهرستان رودبار است.
با شدت و تلاشهای وافر مدیران انقلابی شهرستان رودبار تا سال آینده شهرستان رودبار به جایگاه بسیار مطلوبی در استان گیلان خواهد رسید.

 

عکس و خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۳۰۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید