فرماندار رودبار در دیدار چهره به چهره اهالی بخش خورگام؛ بیشترین مشکلات بخش خورگام مربوط به حوزه بنیاد مسکن، کشاورزی و منابع طبیعی است

منجیل تاریخ انتشار: 02/02/07 بدون نظر   826 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار در دیدار چهره به چهره اهالی بخش خورگام؛ بیشترین مشکلات بخش خورگام مربوط به حوزه بنیاد مسکن، کشاورزی و منابع طبیعی است

فرماندار رودبار در دیدار چهره به چهره اهالی بخش خورگام؛ بیشترین مشکلات بخش خورگام مربوط به حوزه بنیاد مسکن، کشاورزی و منابع طبیعی است

در راستای سیاست های دولت مردمی ایران قوی دکتر آیت الله رئیسی، طهمورث عموپور فرماندار رودبار به همراه امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان، بخشدار خورگام و جمعی از روسای ادارات در بین مردم شهید پرور بخش خورگام حضور میدانی یافت و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم این بخش، مشکلات را مورد بررسی و پیگیری قرار داد و دستورات لازم را در هر زمینه به مدیران ادارات مربوطه صادر کرد.

وی گفت؛ بخشدار ، دهیاران و اعضای شوراهای بخش خورگام با جدیت پیگیر مشکلات این بخش هستند و به بنده مشکلات مربوط به این بخش را منعکس میکنند و بلافاصله پس از پیگیری و بررسی مشکلات، دستورات لازم را جهت رفع مشکلات مردم صبور صادر مینمایم.

فرماندار تصریح کرد؛ مردم باید بدون دغدغه به زندگی خود ادامه بدهند، چنانچه مسئولی در شهرستان رودبار توانایی خدمت به مردم را ندارد ، به آن مسئول ابتدا تذکر میدهم و اگر در ادامه ناتوان بود آن مدیر را عزل خواهم کرد چرا که در این دولت میبایست پاسخگو، جهادی، میدانی، و پیگیر رفع مشکلات مردم باشد.

عموپور یاد آور شد؛ بعضی از مشکلات در بخش های شهرستان پس از چندماه مرتفع نشده، عدم رفع مشکلات نشان دهنده کم کاری مسئولان شهرستانی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار افزود؛ مهم ترین اولیت بنده برای انتصاب مدیران ادارات شهرستان رودبار علاوه بر انقلابی و توانمند بودن، داشتن سلامت مالی و اخلاقی است.

فرماندار رودبار اظهار داشت؛ بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک مسئول حرف مردم را باید خوب بشنود و اجرا کند اگر در آن بازه زمانی نمیتواند کاری را انجام دهد با مردم با روی باز سخن بگوید، در تمام جلسات تاکید داشته ام مسئولان شهرستان رودبار موظف هستند با ارباب رجوع برخورد خوبی داشته باشند.

وی گفت؛ مشکلاتی که شما مردم شهید پرور بخش خورگام مطرح نمودید ، حق شما و این بخش است.

عموپور بیان داشت؛بیشترین مشکلات بخش خورگام مربوط به جوزه بنیاد مسکن، کشاورزی و منابع طبیعی است، مدیران این ادارات با بخشدار هماهنگی لازم را خواهند داشت و ماهی یکبار برای مرتفع نمودن مشکلات از این بخش بازدید میدانی خواهند کرد.

فرماندار رودبار اذعان کرد؛ نیاز نیست مردم برای یک مشکل ساده راه طولانی را طی کنند به شهرستان سفر داشته باشند، مسئولان شهرستانی در این بخش حضور خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار گفت؛ در این دولت کریمه عهد بسته ایم با مردم راست سخن بگوییم و اگر کاری را در توان نداریم انجام دهیم وعده های بی نتیجه به مردم ندهیم.

وی تاکید کرد؛ مدیر پشت میز نشین را نمی‌پذیرم ، مدیر باید جهادی و انقلابی باشد و مشکلات مردم را مرتفع کند و با مردم همراه باشد.

عموپور یاد آور شد؛ در یک‌سال گذشته ، دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان بالغ بر ۱۷ بار به صورت رسمی به شهرستان رودبار سفر داشته اند و با مردم این شهرستان به صورت میدانی گفت و گو و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات به دستگاههای مربوطه صادر کرده اند.

فرماندار رودبار افزود؛ همدلی و هم افزایی در شهرستان رودبار بین اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و مسئولان شهرستانی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد؛ بعد از زلزله دلخراش ۳۱ خرداد سال ۶۹ در بحث اجرای لوله گذاری آب شرب، اورژانسی عمل کرده اند و حال شاهد مشکلات مردم شهرستان با اداره آبفا هستیم و پاسخ منطقی از این اداره نشنیده ام مردم باید تحولات را در این زمینه مشاهده کنند.

این پست ۴۰۴ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید