فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله بابیماری کرونای شهرستان رودبار

منجیل تاریخ انتشار: 00/01/29 بدون نظر   1585 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله بابیماری کرونای شهرستان رودبار

محمدرضا شوقی

فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله بابیماری کرونای شهرستان رودبار؛ هیچ گونه توجیهی در مورد استنکاف و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی بویژه از مدیران دستگاهها و ادارات قابل پذیرش نیست.

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی منجیل خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودبار؛ هوشنگ عباسقلی زاده در چهارمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستادمقابله با بیماری کرونای شهرستان درسال ۱۴۰۰ با تاکید بر اهمیت حفظ جان وسلامتی شهروندان در این شرایط حساس، اظهار داشت هیچ گونه کوتاهی و سهل انگاری و عدم نظارت دقیق بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی افراد، واحدها و بویژه مدیران ادارات و دستگاهها قابل توجیه و پذیرش نیست و با متخلفین به شدت برخورد خواهدشد.
رییس ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان با اشاره به اینکه در شرایطی که آمارها از افزایش تصاعدی و حدود ۱۰ برابری تعداد مبتلایان در فروردین ماه نسبت به اسفندماه حکایت دارد، تصریح کرد؛ نباید اجازه برگزاری مراسم ترحیم و تدفین با حضور تعداد بسیارانبوهی از جمعیت داده شود و بخشداران، شهرداران و اداره اوقاف در این رابطه محدودیت های لازم اعمال نمایند. فرماندار رودبار سپس به استمرار گشت های مشترک با ترکیب ادارات متولی و شبکه بهداشت و هر صنف مرتبط و برخورد با واحدهای متخلف اشاره و در بخش دیگری از مطالب خود، ضرورت ساماندهی و اعمال مدیریت و نظارت دقیق بر نحوه برگزاری مراسمات مراسمات مذهبی و همچنین مراسم ماه مبارک رمضان براساس دستورالعملهای ابلاغی ستاد ملی را خاطرنشان کرد.
در نشست قرارگاه عملیاتی بعنوان بازوی اجرایی برای سیاستگذاری ستادمقابله با بیماری کرونا پس از بررسی اقدامات انجام شده از مصوبات جلسه قبلی مدیران هریک از ادارات و دستگاهها گزارشی از اقدامات و برنامه های حوزه مربوطه بیان نمودند.

این پست ۶۷۰ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید