فرماندار رودبار در جلسه شورای ترافیک:از اکنون تا نهم تیرماه هرگونه حفاری ها در سطح شهرستان ممنوع است

منجیل تاریخ انتشار: 03/03/29 بدون نظر   141 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار در جلسه شورای ترافیک:از اکنون تا نهم تیرماه هرگونه حفاری ها در سطح شهرستان ممنوع است

فرماندار شهرستان رودبار در جلسه شورای ترافیک و حفاریهای مجاز این شهرستان: از اکنون تا نهم تیرماه هرگونه حفاری ها در سطح شهرستان ممنوع است

طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان رودبار، پیش از در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: باتوجه به نزدیک شدن “چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری” از هم اکنون تا نهم تیرماه، هرگونه حفاری در سطح شهرستان ممنوع است.

وی افزود: شهرداران نسبت به خط کشی معابر و استانداردسازی سرعتکاهها در نقاط حادثه خیز شهرها، هرچه سریعتر اقدام کنند.

عموپور تاکید کرد:در سطح شهرستان نقاط حادثه خیز وجود دارد که بعضاً در روزهای بارانی و برفی شاهد تصادفات خودروها هستیم، از این رو کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، نقاط حادثه خیز را شناسایی کنند تا علائم هشداردهنده و… نصب شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان رودبار یادآور شد: عملیات زیربنایی و عمرانی راهداری در سطح شهرستان هرچه سریعتر اجرایی شود تا در عبور و مرور تسهیل گردد.

وی تصریح کرد: مسیر سه راه اداره زندان شهرستان رودبار، یکی از نقطه حادثه خیز در شهرستان رودبار است که بعضاً با رخ دادن تصادف، سبب مرگ هموطنان و هم شهرستانی ها میشود که این مهم حق الناس است.

عموپور گفت: کارشناسان مربوطه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رودبار در اسرع وقت پس از کارشناسی، در مسیر اداره زندان علائم هشداردهنده نصب نمایند.

فرماندار شهرستان رودبار اذعان داشت: قبل از شروع فصل سرما و بارندگی، بخشداران با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نسبت به رنگ آمیزی در مسیر مه آلود بخشها اقدامات و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

مقام عالی دولت سیزدهم درشهرستان رودبار خاطرنشان:پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با اشرافیت کامل در سطح شهرستان، جهت کاهش ترافیک در سطح شهرها و حضور به موقع در صحنه تصادفات تلاش مضاعف دارند که جای تقدیر و تشکر دارد

در پایان جلسه فرماندار شهرستان رودبار از زحمات سرهنگ شهیدی فرمانده پلیس آزدراه رشت-قزوین که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، با اهدای لوحی قدردانی بعمل آورد.

خبر: محمدرضا شوقی نصفچی

این پست ۲۴۳ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید