فرماندار رودبار در جلسه جهاد تبیین با معتمدین این شهرستان گفت:انتخابات با امنیت ملی ارتباط مستقیم دارد

منجیل تاریخ انتشار: 03/04/05 بدون نظر   62 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار رودبار در جلسه جهاد تبیین با معتمدین این شهرستان گفت:انتخابات با امنیت ملی ارتباط مستقیم دارد

عموپور فرماندار شهرستان رودبار در جلسه جهاد تبیین با معتمدین این شهرستان اشاره به ارتباط مستقیم انتخابات هشتم تیرماه با امنیت ملی کرد.

 

منجیل نیوز/ به گزارش پایگاه خبری منجیل خبر به نقل از پایگاه اطلاع اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار:طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار “عصر روز دوشنبه” در جلسه جهاد تبیین با معتمدین این شهرستان گفت: دولت شهید جمهور رئیسی دولت وعدالصادق و کار بود که مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان از دولت سیزدهم علاوه بر تعریف بصورت ویژه تمجید کردند.

 

عموپور با اشاره به حضور میدانی شهید رئیسی در نقاط مختلف کشور،افزود: “رئیس جمهور شهید” برای مرتفع شدن مشکلات مردم در اقصی نقاط کشور بین مردم حضور داشت که این مهم سبب شد تا وی الگوی خدمت برای دولتمردان شود.

 

فرماندار رودبار با تاکید بر نقد سازنده رسانه ها، تصریح کرد: اصحاب رسانه میبایست با تبیین درست عملکردهای نظام و انقلاب مردم عزیز ایران اسلامی را به آینده امیدوار کنند، با سیاه نمایی در رسانه ها نمیتوان برای مرتفع نمودن مشکلات مردم گام مثبت برداشت.

 

عموپور در پاسخ به ایده اجرا شده یکی از اعضای جلسه،گفت: با هماهنگی مجموعه روابط عمومی فرمانداری رودبار، بنرهای تبلیغاتی “حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات” در اختیار بخشداران ، شهرداران، دهیاران جهت نصب در نقاط پرتردد قرار گرفته است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: در دولت سیزدهم، اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان رودبار با در نظر گرفتن آیتم وسعت شهرستان در کنار جمعیت باعث افزایش چشمگیر در میزان اعتبارات شهرستان رودبار شد.

 

عموپور با اشاره به ایجاد اشتغال در دولت سیزدهم، یاد آور شد: در دولت مردمی و ایران قوی با بودجه ۳۷۰ میلیارد تومانی ، ۳۰۰ اشتغال دائم و ۸۰۰ اشتغال موقت برای جوانان شهرستان ایجاد شد.

 

وی یکی از سیاست های راهبردی شهید رئیسی را اتمام پروژه های نیمه تمام دانست و افزود:سیاست راهبردی دولت شهید رئیسی بر این مبنا بود که پروژه های عمرانی نیمه رها شده را به اتمام برساند تا مردم طمع شیرین آن را بچشند که در شهرستان شاهد این مهم بودیم.

 

عموپور اذعان داشت: مردم شریف ایران اسلامی “رئیس جمهوری را میخواهند” که برای خدمت صادقانه به ملت شریف ایران اسلامی سر از پای نشناسد.

 

فرماندار رودبار از گازرسانی ۱۳ روستا در دورافتاده ترین نقاط شهرستان خبرداد و افزود: با همت و تدبیر دولتمردان دولت مردمی و ایران قوی، دور افتاده ترین نقاط مختلف شهرستان گازرسانی شد.

 

مقام عالی دولت تلاش اظهار کرد: مدیران شهرستان رودبار پای کار هستند، کار جهادی آنها قابل تحسین و تبریک است.

 

وی در ادامه اذعان داشت: کارهای فرهنگی و اجتماعی در اولویت اصلی مسئولان دولت سیزدهم بود، باتوجه به شهادت رسیدن شهید خدمت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش برگزاری جشنواره های مختلف در شهرستان تا مراسم اربعین شهادت این عزیز لغو شد.

 

عموپور ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه اصحاب رسانه شهرستان، گفت: اکثریت رسانه های شهرستان عملکرد جهادی و انقلابی دولت خادم الرضا را به صورت میدانی رسانه ای کردند.

 

وی اصلی ترین وظایف اصحاب رسانه را امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: امید آفرینی در جامعه یکی از وظایف اصلی اصحاب رسانه است که باید آنها در اولویت کار خبری خود قرار دهند تا کام مردم نسبت به عملکرد انقلاب اسلامی ایران شیرین تر شود.

 

فرماندار رودبار از آمادگی کامل ستاد انتخابات در برگزاری انتخابات سالم در هشتم تیرماه خبرداد و افزود: در شهرستان رودبار با کمک اعضای هیات اجرایی و معتمدین تمامی زیرساخت های انتخاباتی برای برگزار شدن “انتخابات سالم و پرشور” در هشتم تیرماه فراهم شده است.

 

عموپور با اشاره به زحمات دولت شهید جمهور برای مردم گفت: زحماتی که دولت کریمه سیزدهم در سطح استان و شهرستان رودبار کشیده اند برای مردم قدرشناس قابل لمس و تحسین واقع شد.

 

فرماندار رودبار اظهارداشت: تمام دغدغه “رئیس جمهور شهید” این بود که “فرامین مقام معظم رهبری” را اجرا کند، اگر بخواهیم برخی از کار های بزرگ را اجرا و به پایان برسانیم تا مردم آن کارها را لمس کنند میتوانیم و این مهم در این دولت بخوبی اجرا گردید‌.

 

وی امنیت ملی کشور را یک نماد توصیف کرد و گفت: دولت و ملت باید در یک نماد و در کنار هم قرار بگیرد تا یک امنیت ملی کامل را شاهد باشیم.

 

مقام عالی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد:ملت سرافراز ایران اسلامی همواره در همه صحنه های سیاسی حضور پرشور و حماسی داشتند، امیدواریم در هشتم تیرماه یک انتخابات سالم و باشکوهی برای مردم میهن اسلامی با انتخاب فرد اصلح رقم بخورد.

 

در پایان هریک از معتمدین نسبت به تبیین عملکرد شهید جمهور رئیسی و حضور مردم در صحنه انتخابات هشتم تیرماه بحث و تبادل نظر کردند.

این پست ۹۶ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید